Пропонуємо Вам ознайомитися з умовами гарантійного та післягарантійного обслуговування товарів і техніки в інтернет магазині MotoLux

  1. Умови дії гарантії

  2. Не гарантійні випадки

  3. Сервісне обслуговування в MotoLux

 

 

 Умови дії гарантії

Якщо протягом гарантійного терміну в роботі виробу виявлені дефекти, сервісні центри без справляння плати за роботу і заміну деталей відремонтують виріб або його несправну частину. Комплектація товару або технічні характеристики придбаної техніки можуть відзначитися від описів на веб-сайті. Різниця частин дизайну, або дизайну, від оголошених в описі на вебсайті не класифікуються як не комплектацією або не функціональністю продукту. Зображення продуктів на веб-сайті можуть відрізнятися від оригіналу. Компанія залишає за собою право на внесення змін до характеристик, що пов'язано з технічним розвитком певного товару.

Список необхідних документів для отримання гарантійних послуг по ремонту товару / техніки в сервісному центрі MotoLux:

  • наявність фірмового гарантійного талона виробника;
  • наявність квитанції про оплату. Також, як підтверджуючий документ можна використовувати накладну від служби доставки (видається кур'єром при видачі посилки). 

 

Якщо гарантійний термін на ваш продукт ще не закінчився, можете звернутися в найближчий сервісний центр, що обслуговує дану техніку або зателефонуйте в наш відділ рекламацій: +38 (068) 216-68-48

 

 

 

   Згідно із законодавством України гарантія втрачає силу при:

  • Відсутній гарантійний талон (або інші підтверджуючі документи);
  • Порушення в оформленні гарантійного талона (серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні);
  • Пошкоджено захисні знаки виробника: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;
  • Користувачем була порушена цілісність виробу протягом гарантійного терміну: зірвані пломби, порушено збереження цілісності спеціальної фарби в місці кріплення, є сліди застосування механічних засобів на гвинтах, надрізані наклейки або захисні голограми;
  • Закінчився термін гарантії;
  • Природний знос вузлів і деталей;
  • Пошкодження виробу внаслідок недотримання інструкцій по експлуатації;
  • Недотримання умов зберігання;
  • Недотримання графіка технічного обслуговування;
  • Пошкодження виробу викликано потраплянням всередину його сторонніх предметів, речовин і рідин;
  • Наявність механічних пошкоджень, що призвели до поломки;
  • Наявність ознак самостійного ремонту;
  • Внесення будь-яких змін або доповнень в конструкцію виробу;
  • Вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • Дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в інструкції по експлуатації;
  • Виріб пошкоджено або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • Устаткування пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • Виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • Виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • Представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);
  • Устаткування було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв;
  • Дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу;
  • Несправності виникли в результаті використання паливно-мастильних матеріалів (бензину, масла, мастила) невідповідної якості.

 

До того як почати використовувати товар, радимо вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і керівництвом по експлуатації.

 

 

 

Сервісне обслуговування в MotoLux

Список необхідних документів для отримання гарантійних послуг по ремонту товару / техніки в сервісному центрі MotoLux:

  • наявність фірмового гарантійного талона виробника;
  • наявність квитанції про оплату. Також, як підтверджуючий документ можна використовувати накладну від служби доставки (видається кур'єром при видачі посилки). 

 

У разі необхідності отримання додаткової інформації щодо проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування, можете звернутися до нас за номерами телефону:  

+38 (099) 783-11-89

+38 (097) 301-32-65

або відвідати наш сервісний центр, за адресою:  

Закарпатська обл, м.Мукачево, вул. Томаша Масарика 54-1, торговий центр "Агролюкс"

 

 

 


Гарантія не включає в себе витрати на транспортування і покриття ризиків, пов'язаних з перевезенням Вашого товару / техніки в Сервісний центр, або від нього.

 

У разі якщо у вас виникнуть додаткові питання, вам надається можливість звернутися в службу підтримки за детальною консультацією.