Графік роботи:
Пн-Пт: 09:00–18:00
Сб: 09:00–16:00
Нд: 09:00–15:00
0
Мій кошик
Каталог
порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
UAH
  • USD
  • EUR
Укр

Обмін і повернення

   Дорогі покупці!

Ви вирішили звернутися до нас щодо питання обміну або повернення будь-якого товару, придбаного у нас, просимо ознайомитися з загальними правилами.

Якщо ви ще не зробили покупку, але вже зібралися її зробити, ця інформація допоможе вам максимально себе убезпечити і уникнути можливих непорозумінь.

 

Повернення або обмін товару проводиться за попереднім погодженням з менеджером в телефонному режимі. Номер телефону для зв'язку: ( 

 

 

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ми надаємо нашим покупцям право поміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки. 

  Вимоги щодо повернення товару: 

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • наявність чека або іншого документа, що підтверджує оплату (квитанція оплати в відділенні вантажоперевізника);
  • не проводився монтаж і підключення обладнання, не робилися будь-які настройки;
  • товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі користувачу (в справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (збережені всі ярлики і заводське маркування).

 

Повернення товару, який не підійшов клієнту з якихось критеріїв, які не суперечать ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», здійснюється за рахунок покупця.

 

Зверніть увагу, якщо присланий Вами товар не підлягає поверненню, товар буде відправлений назад за Ваш рахунок.

У разі, якщо товар придбаний за передоплатою, то магазин повертає передоплату клієнту протягом 7 днів, утримуючи витрати за пересилку з суми передоплати.

 

 

   Поверненю та обміну не підлягають наступні товари:

  • продовольчі товари
  • лікарські засоби
  • предмети сангігієни
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір корсетні товари
  • парфюмерно-косметичні вироби
  • перо-пухові вироби
  • дитячі іграшки: м'які, гумові надувні
  • засоби особистої гігієни: зубні щітки, апарати для гоління, помазки для гоління, гребінці, щітки масажні
  • мундштук
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипкові підборіддя
  • рукавички
  • текстильні вироби: тканини, тюлегардинні і мереживні полотна, килимові вироби метражні
  • білизна: натільна, постільна, панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
  • пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

 


 

Клієнти, які повертають товар з інших регіонів України, повинні відправити товар на вказаний нижче склад компанії-перевізника:

Нова Пошта
Відділення №1
м Мукачево, вул. Кооперативна, 4

 

Звертаємо Вашу УВАГА: Всі транспортні витрати, пов'язані з обміном і поверненням, оплачуються відправником!
Послуги "Зворотній доставка" і "Накладений платіж" необхідно скасувати. Неоплачена відправником відправка не підлягає отриманню.

 

Обов'язково необхідно повідомити менеджеру номер декларації відправленої посилки, номер замовлення, або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлялось дане замовлення).

Категорично не допускається наклейка скотча, а також будь-які уточнюючі написи на упаковці товару!

У разі якщо у вас виникнуть додаткові питання, вам надається можливість звернутися в службу підтримки за детальною консультацією.

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Обговорення
Dear Sir/Madam,
I'm trying to reach you for a request of refund for my order #6129 (ID129464392).
It is a bike which was not liked by the recipient and we want to send it back and get refunded.
I sent your number messages via Viber. I always got automatic replies.
Could you please deal with this issue asap?
Regards
Gunal Ozenirler
+905332826569
Відповісти
Новий коментар
Увійти за допомогою
Надіслати
Вгору