Графік роботи:
Пн-Пт: 08:00–18:00
Сб: 08:00–16:00
Нд: 09:00–16:00
0
Мій кошик
Каталог
порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
UAH
  • USD
  • EUR
Опис

PIN система для кріплення сумки на бак SHAD. Існують комплекти майже для всіх моделей мотоциклів. Комплект складається з майданчика з отворами, яка кріпиться до сумці, і спеціальних болтів кріплення кришки бака, якими замінюються стандартні болти. Це дозволяє знімати і ставити сумку на бак за 1 секунду і не возити з собою на баку громіздкі майданчики. При знятій сумці у Вас на кришці бака будуть стирчати тільки 3-4 акуратних болта, які зовсім не заважають експлуатації мотоцикла. Якщо не знайшли комплект для своєї моделі, візьміть будь-яку і просто пересверліть отвори в пластині під своє розташування болтів на кришці бака.
 

  • HONDA VFR 1200F (10-16)
  • HONDA CB 1300 S (10-15)
  • HONDA CBR 600 F (11-13)
  • HONDA CBR 600 RR (05-09)
  • HONDA CBR 600 RR FIREBLADE 2017
  • HONDA HORNET CB600F (07-10)
  • HONDA HORNET CB 600F (11-13)
  • HONDA CBF 600 S / N (04-12)
  • HONDA DEAUVILLE 700 (06-14)
  • HONDA TRANSALP 700 (08-12)
  • HONDA TRANSALP 700 2013
  • HONDA VFR800 VTEC (02-04)
  • HONDA VFR800 VTEC (05-11)
  • HONDA CB 1000 R (08-16)
  • HONDA CBF 1000 (06-09)
  • HONDA CBF 1000 / ST (10-14)
  • HONDA CBR 1000 RR (08-11)
  • HONDA CBR 1000 RR (12-13)
  • HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD (96-07)
  • HONDA CROSSTOURER 1200 / 1200 DCT (12-15)
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

PIN SYSTEM SHAD E16P Honda

На замовлення
Артикул: 000000132
720 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
В кредит
Купити в 1 клік
Основні характеристики
Назва PIN SYSTEM SHAD E16P Honda

Доставка по Україні

  • на відділення Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
  • адресна доставка кур'єром Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
  • *Повертаємо 50% вартості доставки по Україні на "Мототехніку";
  • ЗДІЙСНЮЄМО ВІДПРАВКУ ТОВАРУ ЛИШЕ ПРИ НАЯВНОСТІ АВАНСУ!

Доставка попутним вантажем

Здійснюємо відправку товару лише при повній оплаті!

Детальніше про доставку

 Способи оплати:

  • онлайн оплата через WayForPay
  • накладений платіж;
  • за передоплатою на розрахунковий рахунок;
  • на карту ПриватБанку.

 

* Комісію за грошовий переказ оплачує покупець.

   Детальніше про оплату

Повернення або обмін товару проводиться за попереднім погодженням з менеджером в телефонному режимі. Номер телефону для зв'язку: (044) 334-31-56.

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ми надаємо нашим покупцям право поміняти або повернути придбаний у нас продукт протягом 14 днів після покупки. Повернення в даному випадку можливе лише в разі якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (збережені всі ярлики і заводське маркування).

Повернення товару, який не підійшов клієнту з якихось критеріїв, які не суперечать ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо товар придбаний за передоплатою, то магазин повертає передоплату клієнту протягом 7 днів, утримуючи витрати за пересилку з суми передоплати.

У разі відправлення товару / техніки через Нову пошту, Інтайм або інші служби доставки перевіряйте комплектність і відсутність дефектів в момент отримання товару. Зверніть увагу на те, що ми не несемо відповідальності за процес пересилання товару перевізниками, тому просимо Вас оглядати товар при отриманні і в разі пошкодження висувати претензії вантажоперевізнику безпосередньо на складі вантажоперевізника. Після отримання замовлення від вантажоперевізників Нова пошта та ін. вантажоперевізників претензії не приймаються і не компенсуються.

 

Детальніше про повернення

Вам надається можливість звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару (техніки) або в наш сервісний центр, за адресою: Закарпатська обл, м.Мукачево, вул.Томаша Масарика, 54, торговий центр "Агролюкс"

При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:

  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.

 

Детальніше про гарантію

Гарантія не включає в себе витрати на транспортування і покриття ризиків, пов'язаних з перевезенням Вашого товару / техніки в Сервісний центр або від нього.
Вгору