Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис мотоцикла Kovi 300-4Т, Pro S, KT:
Іноді 250 кубиків мало. І справа не тільки в потужності – в ендуро кінські сили не найкритичніший параметр, а великих швидкостей тут немає. Часто потрібна рівна віддача потужності по всьому діапазону оборотів. І це забезпечує інжектор - він дозволяє не вибухати потужністю під час переходу у верхній регістр обертів. І ні, мотоцикл не стає повільнішим, просто змінює поведінку - більш прогнозоване і зрозуміле, без небезпеки зірвати колесо з траєкторії руху і втратити зчеплення з, отже, не найстабільнішою поверхнею. А що дає? Правильно! Можна валити на усі гроші! І не тільки.
Насамперед для пропаленого любителя ендуро покатушок на повній швидкості. Ну, може! Електронний блок інжектора рівномірно подає паливо, що підвищує дозування потужності та оборотів – це дуже важливо, особливо на складних ґрунтах. Та й суміш сама якісніша, адже не буває перегріву, що теж сприяє стабільній роботі двигуна на всіх режимах. Саме інжектор робить KOVI 300 PRO KT дуже універсальним мотоциклом, який може як довго їхати, так і відпрацьовувати вправи, підйоми та інші ендуро штуки. До речі, цим він підійде для новачка, правда не для найнижчого – висота по сідлу 930 мм. Втім, до всього можна звикнути. Головне – контролювати наявність бензину в баку, але на день вистачає. А комплектація має на увазі готовність до роботи вже з коробки.
Характеристики мотоцикла Kovi 300і-4Т, Pro S, KT:
Двигун, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель NC300. Бензиновий, одноциліндровий, один распредвал в верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотирьохклапанний з роликовими підшипниками в приводі механізму управління клапанами. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансування вал. Суха вага двигуна 33 кг. |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 84 х 53.7 |
Максимальний кут повороту керма, градуси | ≥43 |
Рама | Полегшена, з різним профільним перерізом, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менше 95 |
Рекомендований клас в'язкості масла | SAE 10W / 40; SAE 15W / 50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T |
Ступінь стиснення | 11,1: 1 |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градуси | 27 |
Об'єм, см3 | 298 |
Система харчування двигуна | Інжекторна система DELPHI |
Система електроживлення | АКБ 12V 5А / h літій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "тупо", без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запуститься) |
Система запалювання | Електронне DC-СDI.Главним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалювання не потрібно заряжающая котушка як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В в 200-400В, що досить для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки. |
Тип запуску двигуна | Електростартер і кікстартер |
Максимальна потужність, к.с. / об.хв. | 31,7 / 8200 |
Максимальний крутний момент, Нм при об / хв. | 29,5 / 6100 |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Безсальніковая ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь) / 52 (алюміній). Кількість ланок ланцюги-120L. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою і інтенсивністю тертя в фрикційної парі диск-накладка |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою і інтенсивністю тертя в фрикційної парі диск-накладка |
Підвіска задня | Задня амортизаторная стійка з можливістю зміни преднатяга пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла в зборі 480 мм. Загальний хід стиснення / відбою 299 мм. Кріплення до маятнику здійснене через полегшений (легкосплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія). |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою і стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення / ходу відбою 309 мм. |
Колісні диски | Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь) |
Максимальна швидкість, км / год | ≥94 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 13T і задньої зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 310 |
Розмір шин передні / задні | 80 / 100-21 - переднє колесо і 110 / 90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - CST. |
Об'єм паливного бака, л | 9 |
Заправний об'єм масла в двигуні, л. | 1,5 |
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2160 |
Ширина, мм | 880 |
Висота по сідла, мм | 980 |
Висота, мм | 1 285 |
Колісна база, мм | 1500 |
Споряджена вага, кг | 122,4 |