Весь пластиковий матеріал такий як у моделі CRDX 200 (21-18) – з гнучкого пластику, як і належить мотоциклам ендуро і супермото. Двигун типу CG, нижневальний, виробництва компанії ZONGSHEN, повітряного охолодження, одноциліндровий без балансувального вала, об'ємом 196,4 куб.см, потужністю 14,3 к.с. Простий і надійний, доступний в ремонті. Витрата 95го бензину декларується виробником 2,5 л / 100 км. П'ятиступінчаста коробка передач з класичною схемою перемикання.
Передня підвіска на газо-масляних амортизаторах перевернутого типу. Задня підвіска з прогресією лінка на моноамортизаторі з регулюванням преднатягу пружини. Досить ефективні двохпоршневі супорти як на передньому, так і на задньому колесі. У фарі встановлена лампа на LED кристалі. Світлодіодні поворотники. Спідометр простий, механічний, як і на всіх наших моделях цього типу.
Із змін – легкосплавні колісні обода діаметром 17 ". Відповідно 17 дорожня гума. Кермо - легкосплавне, змінного 22/28 перетину. Такі ж гальмівні диски, розширеного порівняно з мотоциклом CRDX 200 (19-16), діаметра. Глушник - прямоточний, карбоновий
Характеристики мотоцикла KAYO K2-L-250:
- Система живлення: Карбюратор
- Запалювання: Електронне, CDI
- Запуск двигуна: Електростартер / кікстартер
- Система охолодження: Повітряна
- Номінальна потужність: 14,3 л. с.
- Робочий об'єм: 196,4 куб. см.
- Тип двигуна: 4-тактний
- Число циліндрів: 1
- Паливо: АІ-92-95
- Об`єм паливного бака: 6.5 л
- Витрата палива: 2,5 л/100 км
- Коробка передач: 5-и ступінчаста
- Рама: Сталева трубчаста
- Передня підвіска: Телескопічна вилка
- Задня підвіска: Маятникова, моноамортизатор
- Гальма: Передній диск / Задній диск
- Шини: Передні- 90 / 90-17, Задні-110 / 70-17
- Висота сидіння: 860 мм
- Кліренс (дорожній просвіт): 300 мм
- Рекоменд. макс.швидкість: 105 км / год
- Рекоменд. макс.навантаження: 150 кг
- Розміри: 2100 × 810 × 1330 мм
- Вага: 101 кг
- Колісна база: 1350 мм
- Вага: 125 кг
- Упаковка розміри: 1710x460x820 мм