Кількість
|
Вартість
|
||
|
Конструктивні особливості ДВ 160:
- Розсувна передня балка (ступеневе регулювання колії)
- Подовжені півосі заднього моста (плавне регулювання колії)
- КПП комбінованого типу (3+1)×2
- Ручне регулювання подачі палива
- Гідравлічна система з плаваючим режимом роботи
- Окремий масляний бак для гідросистеми на правому крилі
- Задні гальма барабанного типу, дві педалі гальма
- Електрогенератор потужністю 200 Вт
- Зручне розташування органів керування
- Повітряний фільтр контактно-масляного типу
- Ведучий шків із п’ятьма струмками
- Три клинові паси В-3150
- Трикулачкове зчеплення одинарної дії, з’єднане з веденим шківом
- Підпружинений механізм автоматичного натягу пасової передачі
- Блокування диференціала заднього моста
- Стартер редукторного типу
- Декомпресор
- Розподільник гідравлічної системи встановлений безпосередньо на корпусі гідронасоса: між сидінням і правим крилом
- Гідроциліндр навісної системи закріплений на рамі адаптера покращеної конструкції
- Прес-маслянка для змащування осі кріплення переднього мосту
Комплектація моторактора DW:
- Великі дзеркала заднього виду на обертових кронштейнах
- Задня фара
- Ящик для ЗІП на лівому крилі
- Покажчик тиску масла, покажчик температури охолоджувальної рідини, лічильник мотогодин, вольтметр
- Звуковий сигнал, дальнє/ближнє світло, покажчики поворотів
- Комбінований перемикач режимів роботи електроосвітлювальних приладів
- Вимикач маси
- АКБ ємністю 45 А∙год
- Аварійна сигналізація
- Гідравлічна система для задньої навіски: гідроциліндр і комплект шлангів
- Руків’я швидкого обертання керма
- Передні та задні колеса з протектором «Ялинка»
- Посилений адаптер навісної системи з кріпленням для гідроциліндра
Характеристики DW 160 RXL
Основні Характеристики | |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 15 (11,03) |
Колісна формула | 4×2 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 3,1 |
Рульове управління | механічне |
Формула перемикання передач | (3+1)×2 |
Муфта зчеплення | одинарної дії |
Кабіна | - |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 2200×1450×1330 |
Експлуатаційна вага, кг | 486 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | JD16 |
Тип двигуна | дизельний |
Число й розташування циліндрів | 1, горизонтально |
Об'єм двигуна, cм3 | 709 |
Турбонадув | - |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2300 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤249 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 12,7 (130) |
Система запуску | електростартер, ручний стартер |
Безпечний пуск | - |
Система охолодження | рідинна радіаторна |
Розширювальний бочок системи охолодження | - |
Об’єм паливного баку, л | 9,0 |
Паливний фільтр грубого очищення | відстійник на крані |
Паливний фільтр тонкого очищення | - |
Повітряний фільтр | контактно-масляного типу |
Підігрів повітря у впускному колекторі | - |
Декомпресор | + |
Система змащення | комбінована, насосом і розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | - |
Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л | 1,9 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | одинарної дії, суха, 2-дискова, постійно замкнутого типу |
Основна коробка передач | 3 швидкості |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | - |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,24–22,78 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 1,72–6,97 |
Гальма | барабанні механічні |
Стоянкове гальмо | + |
Блокування диференціалу заднього мосту | + |
Передній міст | - |
Рульове курування | механічне |
Гідроциліндр рульового управління | - |
Рукоятка швидкого руління | + |
Розмір передніх шин | 5.00-12 |
Розмір задніх шин | 6.50-16 |
Колісна база, мм | 1180 |
Колія передніх коліс, мм | 950,1000,1050,1100,1150,1200 |
Колія задніх коліс, мм | 880–1320 |
Кліренс, мм | 310 |
Агротехнічний просвіт, мм | 250 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 2,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 1,8 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | – / – |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 4,0 / – |
Тип мастила в ГОРУ | - |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | - |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | мотоблочного типу |
Привід гідропідйомника | гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | - |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення мастила гідропідйомника | окремий бак на задньому правому крилі |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | - |
Передня навісна система | - |
Буксирувальний пристрій | мотоблочного типу |
Вал відбору потужності (ВВП) | + |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 1150 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | - |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | - |
Тип робочої рідини гідросистеми | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 4 |
Додаткове обладнання | - |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | - |
Додаткове обладнання кабіни | - |
Додаткові підніжки | - |
Сидіння водія | відкидне |
Панель приладів | з окремими індикаторами |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 45 |
Вимикач маси | + |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | вбудований у вентиляторі |
Світлове обладнання | основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | - |
Інше електрообладнання | - |
Комплектація | металеві передні крила |
Інше обладнання | - |