Графік роботи:
Пн-Пт: 08:00–18:00
Сб: 08:00–16:00
Нд: 09:00–16:00
0
Мій кошик
Каталог
порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
UAH
  • USD
  • EUR
Опис

   Фільтр масляний Hiflo HF131

Застосування:

  • Geon Dakar 250 2v (2011-2014)
  • Geon X-Pit 150 (2012-2014)
  • Hyosung GA125 F Cruise II (1999 - 2006)
  • Hyosung GT 125 Comet / Naked / R (2003-2013)
  • Hyosung GT 250 R / Naked / Comet (2003-2012)
  • Hyosung GV 125 Aquila (2005-2012)
  • Hyosung GV 250 Aquila (2000-2008)
  • Hyosung GV 250 Aquila (2009-2013)
  • Hyosung GV 250 Aquila (2014-2015)
  • Hyosung RT 125 Karion (2004-2006)
  • Hyosung RT 125 Karion (2007-2008)
  • Hyosung XRX 125 (RX 125 Enduro) (1998-2009)
  • Hyosung XRX 125 D (RX 125 Enduro) (2009-2011)
  • Hyosung XRX 125 Supermoto (2009-2011)
  • Suzuki AN 125 (1995-2000)
  • Suzuki UH 125 Burgman (2002-2006)
  • Suzuki UH 125 Burgman (2007-2010)
  • Suzuki UH 150 Burgman (2004-2006)
  • Suzuki UH 200 Burgman (2007-2014)
  • Suzuki AN 400 Burgman (2007-2014)
  • Suzuki DR 125 S (1982-1984)
  • Suzuki DR 125 SM (2008-2010)
  • Suzuki GS 125 (1995-1998)
  • Suzuki GZ 125 Marauder (1998-202007)
  • Suzuki Marine DF 8 / 9,9 /A/B (1996-2015)
  • Suzuki Marine DF 15 /A (1996-2015)
  • Suzuki Marine DF 20 (2011-2015)


Аналоги:

  • Фильтр масляный Champion COF031
  • Фильтр масляный Mann MH 51

    Оригінальний номер:
    Suzuki 16510-05240
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Фільтр масляний Hiflo HF131

В наявності
Артикул: 022276
170 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Купити в 1 клік
Основні характеристики
Артикул 022276
Ціна 170.00
Бренд Hiflo Filtro
Група запчастин Фільтри
Запчастина Фільтр масляний

Доставка по Україні

  • на відділення Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
  • адресна доставка кур'єром Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
  • *Повертаємо 50% вартості доставки по Україні на "Мототехніку";
  • ЗДІЙСНЮЄМО ВІДПРАВКУ ТОВАРУ ЛИШЕ ПРИ НАЯВНОСТІ АВАНСУ!

Доставка попутним вантажем

Здійснюємо відправку товару лише при повній оплаті!

Детальніше про доставку

 Способи оплати:

  • онлайн оплата через WayForPay
  • накладений платіж;
  • за передоплатою на розрахунковий рахунок;
  • на карту ПриватБанку.

 

* Комісію за грошовий переказ оплачує покупець.

   Детальніше про оплату

Повернення або обмін товару проводиться за попереднім погодженням з менеджером в телефонному режимі. Номер телефону для зв'язку: (044) 334-31-56.

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ми надаємо нашим покупцям право поміняти або повернути придбаний у нас продукт протягом 14 днів після покупки. Повернення в даному випадку можливе лише в разі якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (збережені всі ярлики і заводське маркування).

Повернення товару, який не підійшов клієнту з якихось критеріїв, які не суперечать ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо товар придбаний за передоплатою, то магазин повертає передоплату клієнту протягом 7 днів, утримуючи витрати за пересилку з суми передоплати.

У разі відправлення товару / техніки через Нову пошту, Інтайм або інші служби доставки перевіряйте комплектність і відсутність дефектів в момент отримання товару. Зверніть увагу на те, що ми не несемо відповідальності за процес пересилання товару перевізниками, тому просимо Вас оглядати товар при отриманні і в разі пошкодження висувати претензії вантажоперевізнику безпосередньо на складі вантажоперевізника. Після отримання замовлення від вантажоперевізників Нова пошта та ін. вантажоперевізників претензії не приймаються і не компенсуються.

 

Детальніше про повернення

Вам надається можливість звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару (техніки) або в наш сервісний центр, за адресою: Закарпатська обл, м.Мукачево, вул.Томаша Масарика, 54, торговий центр "Агролюкс"

При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:

  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.

 

Детальніше про гарантію

Гарантія не включає в себе витрати на транспортування і покриття ризиків, пов'язаних з перевезенням Вашого товару / техніки в Сервісний центр або від нього.
Вгору