Основні характеристики
|
|
Номінальна потужність двигуна, к. с. (кВт):
|
24 (17,6)
|
Колісна формула:
|
4×4
|
Номінальне тягове зусилля, кН:
|
6,8
|
Рульове управління:
|
гідрооб’ємне
|
Формула перемикання передач:
|
(3×3)+(3×3)
|
Муфта зчеплення:
|
однодискова, пелюсткова
|
Кабіна:
|
–
|
Габаритні розміри (Д×Ш×В), мм:
|
3300×1470×2050
|
Експлуатаційна вага, кг:
|
1474
|
Двигун
|
|
Модель двигуна:
|
ДД390
|
Тип двигуна:
|
дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням
|
Число й розташування циліндрів:
|
3, вертикальне
|
Об’єм циліндрів, cм3:
|
1909
|
Турбонаддування:
|
–
|
Номінальні оберти колінчастого вала, об/хв:
|
2350
|
Номінальна витрата палива, г/кВт·год:
|
≤ 238
|
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2):
|
24 (245)
|
Система запуску:
|
електростартер
|
Безпечний пуск:
|
блокування стартера педаллю зчеплення
|
Система охолодження:
|
рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
|
Розширювальний бачок системи охолодження:
|
+
|
Об’єм паливного бака, л:
|
32
|
Паливний фільтр грубого очищення:
|
з датчиком наявності води у відстійнику і пробкою для зливу відстою
|
Паливний фільтр тонкого очищення:
|
+
|
Повітряний фільтр:
|
контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
|
Підігрів повітря у впускному колекторі:
|
електрична спіраль розжарювання
|
Система змащення:
|
комбінована, насосом і розбризкуванням
|
Масляний фільтр системи змащення:
|
+
|
Тип мастила в картері:
|
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
|
Об’єм мастила в картері, л:
|
5,1
|
Трансмісія, ходова
|
|
Тип трансмісії:
|
механічна шестеренчаста
|
Муфта зчеплення:
|
суха, 1-дискова, пелюсткова, постійно замкнутого типу
|
Основна коробка передач:
|
3 швидкості
|
Додаткові знижувальні коробки:
|
3 діапазони
|
Окрема реверсна коробка:
|
вперед-нейтраль-назад
|
Теоретична швидкість руху вперед, км/год:
|
2,62–42,7
|
Теоретична швидкість руху назад, км/год:
|
2,56–41,6
|
Гальма:
|
на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
|
Стоянкове гальмо:
|
блокуванням основних гальм за допомогою важеля
|
Блокування диференціала заднього мосту:
|
важелем
|
Передній міст:
|
ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами
|
Рульове управління:
|
гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
|
Гідроциліндр рульового управління:
|
двосторонній симетричний, з захисними кожухами
|
Рукоятка швидкого руління:
|
+
|
Розмір передніх шин:
|
6.50-16
|
Розмір задніх шин:
|
11.2-24
|
Колісна база, мм:
|
1610
|
Колія передніх коліс, мм:
|
1170, 1370
|
Колія задніх коліс, мм:
|
1200, 1320, 1400
|
Кліренс, мм:
|
350
|
Агротехнічний просвіт, мм:
|
400
|
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м:
|
3,3
|
Мінімальний радіус розвороту з гальмами, м:
|
3,0
|
Додаткові вантажі передні/задні, (шт. × кг):
|
4×18 / –
|
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту:
|
ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.
|
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л:
|
12,0 / 3,2
|
Тип мастила в ГОРУ:
|
ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
|
Об’єм масляного бака ГОРУ, л:
|
1,2
|
Навісна система
|
|
Задня навісна система:
|
універсальна 3-точкова з гідропідйомником
|
Привід гідропідйомника:
|
вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
|
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг:
|
414
|
Керування гідропідйомником:
|
гідророзподільник трипозиційний
|
Розташування мастила гідропідйомника:
|
окремо в порожнині гідропідйомного механізму
|
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання:
|
2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
|
Передня навісна система:
|
–
|
Буксирувальний пристрій:
|
знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
|
Вал відбору потужності (ВВП):
|
задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
|
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об/хв:
|
540
|
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування:
|
+
|
Конструкція бічних розтяжок та розкосів:
|
жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок
|
Тип робочої рідини гідросистеми:
|
ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
|
Об’єм масляного бака гідросистеми, л:
|
6,5
|
Додаткове обладнання:
|
–
|
Ергономіка, електрообладнання
|
|
Кабіна водія:
|
–
|
Додаткове обладнання кабіни:
|
–
|
Додаткові підніжки:
|
з обох боків
|
Сидіння водія:
|
на амортизаторі, регулюється за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками
|
Панель приладів:
|
комбінована електронна, зі світловими індикаторами
|
Напруга та ємність акумуляторної батареї, В / А·год:
|
12 / 80
|
Вимикач маси:
|
під капотом, поруч з АКБ
|
Генератор – тип, напруга (В), потужність (Вт):
|
змінного струму, 14, 750
|
Світлове обладнання:
|
основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
|
Електророзетка для підключення причепа:
|
+
|
Інше електрообладнання:
|
звуковий сигнал, аварійна сигналізація
|
Комплектація:
|
металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками
|
Інше обладнання:
|
|