Як в будь-якій покупці, до вибору мотоцикла, необхідно підходити з певненою підготовкою. Саме тому, перше, що Вам необхідно знати, це те, які існують мотоцикли. Якщо Ви раніше не дуже цікавилися мотоциклами, то окрім залучення дівчат, сфер застосування у мотоциклів дуже багато. Все залежить від класу мотоцикла, тобто від того, для яких завдань він був створений. Власне в цій статті ми збираємося розібратися в існуючих класах мотоциклах, а також у тому, для чого підходить той, чи інший клас.

  Спортивні мотоцикли - створені для досягнення максимальних швидкостей, один з найпоширеніших і неоднозначних класів мотоциклів. Спочатку були створені для гонок, і тільки з часом з'явилися цивільні версії. Характеризується мінімальною вагою, що досягається завдяки використанню легких сплавів, а також повністю закритий пластиковою обшивкою для поліпшення аеродинаміки. Також для досягнення максимальних швидкостей використовується спеціальна гума, з мінімальним протектором і вихлоп з прямотоком. Саме прямоток створює такий, улюблений багатьма, звук «справжнього» мотоцикла. Неоднозначним цей клас можна назвати тому, що досягаючи максимальних швидкостей на спортбайках, долати великі відстані на них незручно. Пов'язано це з посадкою, їхати доводиться лежачи на баку, і з відсутністю кріплень під кофри (спеціальні сумки). Для міста також не найкращий вибір, адже мотоцикл створений для зручного управління на високих швидкостях, але не для маневрування в щільному потоці авто. Вони відмінно ж підходять для того, щоб «чіпляти» дівчат і для любителів швидкості, як єдиний транспортний засіб не дуже практичний. Як мотоцикл для вихідного дня - вельми непоганий варіант, правда не варто забувати, що спортбайк, самий аварійно небезпечна з усіх мотоциклів.

Чоппер (круизер) - якщо Ви бачили американські фільми з байкерами, то вже знаєте про що піде мова. Максимальні розміри, велика кількість хрому скрізь, і навіть там, де не можна і особливий вид посадки. На круїзері кермо розташоване так, що потрібно сидіти, відігнувшись назад, ноги при цьому виставлені вперед, ближче до двигуна. Для круїзера характерні спіцьованні колеса, зручне сидіння водія і для пасажира (часто пасажирське сидіння має спинку) і наявність кріплень під кофри. Незважаючи ні на що, переплутати цей клас мотоциклів з іншим неможливо. До речі, всім відомі мотоцикли Harley-Davidson, це не чопери, а саме круїзери. Маючи дуже схожим дизайном заднє колесо у чоппера набагато менше діаметром, ніж переднє, і, при цьому, більш широке. Також чопер відрізняється маленькими сидіннями, тому для далеких поїздок підходить гірше. Також як і спортбайк, круїзер не дуже підходить на роль щоденного мотоцикла. Хоча ніхто не забороняє Вам роз'їжджати на ньому по місту, залучаючи погляди, а на вихідних проїхати більше тисячі кілометрів по трасі. Відмінно виглядає, ідеально підходить для тривалих поїздок, ну і звичайно ж легкий спосіб знайти знайомих за інтересами, щоб роз'їжджати натовпом.

Туристичні мотоцикли - як зрозуміло з назви класу, створені для подорожей. Досить дорогий клас мотоциклів, що володіє при цьому величезною кількістю функцій. З особливостей варто відзначити великі розміри і великі кофри. Також, спеціально для далеких поїздок, оснащені великими лобовими стеклами. Посадка зручна, пряма, що дозволяє долати великі відстані. Через розміри і вагу, в місті відчуває себе як слон в посудній лавці, але на трасі проявляє себе з дуже хорошого боку. Завдяки великій вазі, керувати мотоциклом зручно навіть під час сильного бічного вітру. Відмінно підходить для тривалих поїздок, може використовуватися і в місті (все ж є один плюс для їзди в місті, через високу посадки водії автомобілів Вас краще помічають), справжній друг будь-якого мандрівника.

 Класичні мотоцикли - можна назвати їх повною протилежністю туристичних, справжній мотоцикл на кожен день. Мають просту конструкцію за мінімальною ціною, відмінно почувають себе в місті завдяки малим розмірам і вазі. Витрата палива у класичних мотоциклів мінімальний, що в парі з дешевими запчастинами робить їх експлуатацію дуже дешевою. Також цей клас досить універсальний, тому що відмінно підійде не тільки для міста, але й для сільської місцевості, де також дуже популярний через свою ціну. Дизайн класичних мотоциклів може дуже відрізнятися один від одного, що також розширює цільову аудиторію даних мотоциклів. Дівчатам такий мотоцикл навряд чи припаде до смаку, тому центром уваги Вам не стати. Але зате, Ви з легкістю зможете їздити на роботу, об'їжджати пробки і просто радіти їзді на мотоциклі. Власнику класичного мотоцикла можна розраховувати на комфортну їзду в межах 60-90 км / год, що для міста цілком гідно.

Кросові мотоцикли (ендуро) - стихія даних мотоциклів це бездоріжжя, створені спеціально для тих, кому не вистачає гострих відчуттів. Кросові мотоцикли створені для спеціальних трас, з великою кількістю трамплінів і крутих поворотів. Їзда на такому мотоциклі увазі, що Ви будете перебувати в повітрі більше ніж на землі. Всі вузли кросових мотоциклів створюються максимально надійними, адже їм доводиться переживати не одне важке приземлення. Пластик на таких мотоциклах досить м'який і товстий, щоб не ламатися при падіннях. Конструкція максимально проста, щоб нічого не виходило з ладу, длинноходная підвіска. Агресивний протектор, також характерна риса даного класу, адже вони не створені для асфальту. Ендуро, у свою чергу, цивільна версія кросового мотоцикла. На відміну від чистого кросу, тут є габаритні вогні, поворотники і спідометр. На такому вже можна і «політати», і по місту поїздити. Або по селу, адже він подолає такі вибоїни, з якими класичному мотоциклу не впорається. Версія чистий крос, це тільки мотоцикл вихідного дня, так як їзда на такому по суспільних дорогах може викликати проблеми з ДПС. На ендуро цілком можна їздити по місту, спокійно маневруючи між машинами, а на вихідних відправиться на риболовлю. У кожному разі, це мотоцикли більше для відпочинку, часто вже не дуже безпечного, але все ж.

 Це основні класи мотоциклів, з якими Вам належить зіткнутися в магазинах. Звичайно, класів набагато більше, але в основному це будуть підвиди представлених в даній статті, володіючи тими ж перевагами і недоліками. Сподіваємося, що після прочитання цієї статті Ви зможете визначитися з тим, який клас мотоцикла Вам найбільше підходить. Вибір мотоцикла в певному класі, також може датися нелегко, але це вже зовсім інша історія.