Кількість
|
Вартість
|
||
|
Автомобільний причіп АМС-650
Причіп моделі АМС-650 є збільшеним варіантом причепа моделі АМС-500, призначений для перевезення більш габаритних та важких вантажів. Будучи надійним і простим в експлуатації, універсальним, причіп даної моделі зберіг всі позитивні якості причепа моделі АМС-500.
Дишло : А-образне, знімне, закріплене на передній стороні рами причепа. На ньому знаходяться вузол зчеплення, що закріплюється за фаркоп автомобіля, страхувальні троси, складна підставка.
Матеріал: - профільна труба 60х60х3.
Рама : зварна з профільної труби.
Підвіска : ресори Волга, амортизатори ВАЗ-2101 (задні).
Маточина : сталева високої якості ВАЗ-2101-07, під колесо автомобіля «Жигулі». Зчіпний пристрій: "Steelpress produkction" ZSK-750 або AL-KO "АК 7V.
Комплектація : платформа (рама, дишло, бампер); підвіска (5-листові ресори, амортизатори, вісь, маточини); кузов (днище, борти, зачепи); крила; стійка опорна; зчіпний пристрій (замок, троси запобіжні); електропроводка; світлові прилади (ліхтарі, світловідбивачі).
При виготовленні причепа використовується порошкове фарбування - метод отримання полімерних покриттів з високими захисними і декоративними властивостями.
Задній борт відкривається, що полегшує навантаження і розвантаження.
Причіп можна використовувати практично з будь-яким автомобілем, якщо його (причепа) дозволена максимальна маса не перевищує масу спорядженого автомобіля, що відноситься до категорії "В". Що стосується причіпного вузла - фаркопа, то технічно його можна поставити на будь-який автомобіль.
Причіп відноситься до категорії О₁ згідно з ДСТУ UN / ECE R 13-09: 2002 і призначений для перевезення вантажів по дорогах, на яких допускається експлуатація легкових автомобілів. Відповідає ТУ У 34.2-30456416-001: 2009. Причіп може експлуатуватися з основним тяговим автомобілем категорії M₁ згідно з ДСТУ UN / ECE R 13-09: 2002, обладнаним тягово-зчіпних пристосуванням (ТСП) згідно з ОСТ 37.001.096, до складу якого входить кульовий палець згідно з ГОСТ 28248 і штепсельна розетка згідно з ГОСТ 9200 для приєднання причепа та підключення його електроустаткування. Технічні характеристики автомобілів повинні допускати буксирування причепа з повною масою. Причіп виготовлений в кліматичному виконанні УХЛ категорії розміщення 1 ГОСТ 15150 і розрахований на експлуатацію при температурі зовнішнього середовища від -40 ° С до + 40 ° С.
Назва параметра і розміру |
Одиниця виміру |
Норма для моделі |
1. Максимальна швидкість руху причепа |
км / год |
80 |
2. Маса спорядженого причепа |
кг |
210 ± 15 |
3. Маса неспорядженого причепа (без тенту, дуг) |
кг |
200 ± 10 |
4. Маса вантажу, не більше |
кг |
440 |
5. Маса причепа повна, не більше допустимої |
кг |
650 |
6. Максимальна повна маса причепа, яка припадає: |
кг |
|
7. Навантажувальна висота |
мм |
570 ± 40 |
8. Дорожній просвіт, не менше |
мм |
170 |
9. Колія коліс |
мм |
1610 ± 25 |
10. Кількість осей / коліс |
шт. |
1/2 |
11. База причепа |
мм |
1980 ± 80 |
12. Габаритні розміри причепа: |
мм |
|
970 ± 10 (1225 ± 10) |
||
13. Відстань від опорної поверхні до центру сферичної поверхні замкового пристрою у причепа повної маси: |
мм |
|
14. Шини згідно з ГОСТ 4754. Розмір шин. |
|
165 / 70R13; 175 / 70R13; 185 / 65R13; |
15. Тиск в шинах |
МПа |
0,20 ± 0,01 |
16. Номінальна напруга живлення електрообладнання причепа |
В |
12 |