Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис мотоцикла Exdrive TEKKEN NEW 250CC:
Tekken – модель, яка цікава насамперед своїм опціоном, несхожим на інші моделі мотоциклів зовнішнім виглядом, розміром (мотоцикл не маленький) та деякими їздовими особливостями завдяки однаковим типорозмірам переднього та заднього коліс. Для того, щоб у Вас з'явилося більше розуміння у цьому питанні, ми позначимо основні особливості нижче за текстом.
Двигун – Loncin з обсягом вже багатьом відомий. Він гарний своєю тяжкістю в нижньому та середньому регістрі обертів, правда середньо тягне на верхах. Однак наявність системи масляного охолодження і 6-го ступеня в коробці разом з хорошими тяговими можливостями для не такого вже й легкого мотоцикла дозволяє впевнено пересуватися по горбистій або гірській місцевості без "оборотного вогника", але досить впевнено.
Мотоцикл точно заслуговує на увагу і якщо вам сподобалася його зовнішність - швидше за все, мало що вже зможе зупинити вас від покупки. Крім незвичайної яскравої зовнішності ця модель відрізняється збалансованим опціоном - Теккен функціональний та зручний. Ті, хто не чекають від нього божевільної динаміки та високої швидкості будуть однозначно задоволені.
Характеристики мотоцикла Exdrive TEKKEN NEW 250CC:
Двигун: |
Loncin RE250 - 1-циліндр, 4-х тактний з баланс-валом, OHC |
Охолодження: |
масляне |
Робочий об'єм: |
250 см3 |
Система подачі палива: |
карбюратор |
Максимальна потужність: |
18 к.с. / 8500 об / хв |
Об'єм паливного бака: |
15,5 л |
КПП: |
6-ступінчаста, механічна |
Тип зчеплення: |
багатодискове, в масляній ванні |
Система запалювання: |
CDI |
Система пуску: |
електростартер |
Рама: |
сталева, трубчаста |
Гальмо переднє: |
дискове |
Гальмо заднє: |
дискове |
Передня підвіска: |
регульована вилка перевернутого типу |
Задня підвіска: |
гідравлічний моноамортизатор |
Колесо переднє: |
110 / 90-17 |
Колесо заднє: |
130 / 80-17 |
Колісна база: |
1380 мм |
довжина: |
2060 мм |
Ширина: |
820 мм |
Висота: |
1160 мм |
Висота по сидінню: |
830 мм |
Дорожній просвіт: |
240 мм |