Кількість
|
Вартість
|
||
|
Тепер KPR має ті функціональні можливості, якими зможе порадувати свого перспективного власника.
Ми зупинимося на кількох цікавих технологічних моментах та змінах у зовнішньому вигляді версій KPR 200.
Поршень у новому Лифанівському 200-т кубовому моторі виготовлений із застосуванням технології MicroArc Oxidation Coating (Мікрокутове оксидування). Трохи зупинимося на цьому, оскільки ця технологія справді наділяє метал поруч покращених властивостей:
Метод мікродугового оксидування є радянською технологією, відомою також як спосіб плазмово-електролітичного окиснення (ПЕО) Цей метод застосовують для отримання твердих та корозійностійких покриттів на Al, Mg, Ti та інших легких металах. В процесі мікродугового оксидування., який також відомий як плазмове електролітичне окиснення, з поєднанням електрохімічного окиснення та кінцевої високовольтної обробки металеві елементи набувають чудової адгезійної міцності, меншої; знос при терті, найкращу стійкість з термічним змін у широкому діапазоні.
Після такої обробки деталі циліндропоршневої групи мають підвищену корозійну стійкість, а також придатні для використання у вологому кліматі (випробування зразків у 10% морського туману протягом 2000 годин не показали жодних слідів корозії чи руйнівного окиснення);
мають підвищену зносостійкість (швидкість зносу МДО-покриттів набагато нижче, ніж у аналогічних виробів, випробуваних за тих же умов). Мікротвердість зносостійких покриттів становить 15 000 – 20 000 МПа замість 4000 – 6 000 МПа на анодованих покриттях.
Загальна інформація про запропоновану технологію: цей процес поєднує електрохімічне окислення з високовольтною іскровою обробкою у водній електролітичній ванні, яка також містить модифікуючі елементи у вигляді розчинених солей для включення в структуру металу. В результаті покриття з оксиду алюмінію набуває покращених властивостей.
Карбюратор також відрізняється, у KPR встановлена модифікована версія приладу – PZ30-G-01.
У масляній системі є форсунка подачі олії на дно поршня для активнішого тепловідведення в режимах роботи двигуна «до відсічення».
Зовнішній вигляд КПР залишився, як і раніше, строгий і, одночасно, спортивний, але змінилися забарвлення. Колірна палітра тепер більш універсальна і більше відповідає класу моделі.
Характеристики мотоцикла Lifan KPR (LF200-10S):
- Тип двигуна Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двохклапанний з верхнім розташуванням распредвала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом
- Максимальний кут повороту керма, градуси 29
- Рекомендований клас в'язкості масла 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності)
- Ступінь стиснення 11: 1
- Обсяг, см3 198
- Система електроживлення АКБ 12N9-BS
- Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
- Максимальна потужність, к.с. / об.хв. 17,5 / 8000
- Максимальний крутний момент, Нм при об / хв. 17/6500
- КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
- Тип приводу Ланцюговий привід, посилена ланцюг марки CHOHO з маркуванням 428H
- Задні гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом і гідравлічним приводом, діаметр 220 мм.
- Передні гальмівні механізми Плаваючий гальмівний диск з двохпоршневими супортом і гідравлічним приводом, діаметр 300 мм.
- Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором, двома послідовно встановленими пружинами змінної жорсткості і можливістю регулюванням преднатяга.
- Підвіска передня телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 38 мм) і гідравлічними амортизаторами
- Колісні диски Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані в чорний колір і покриті матовим лаком
- Максимальна швидкість, км / год 133
- Витрата палива на л / 100 км ≥ 2,7
- Вантажопідйомність, кг 154
- Розмір шин передні / задні 90 / 90-17 / 120 / 80-17
- Обсяг паливного бака, л 14
- Заправний обсягу масла в двигуні, л. 1
- Довжина, мм 2060
- Ширина, мм 760
- Висота по сідла, мм 780
- Висота, мм 1105
- Колісна база, мм 1330
- Споряджена маса, кг 142