Пропонуємо Вам ознайомитися з умовами гарантійного та післягарантійного обслуговування товарів і техніки в інтернет магазині MotoLux
-
-
-
Якщо протягом гарантійного терміну в роботі виробу виявлені дефекти, сервісні центри без справляння плати за роботу і заміну деталей відремонтують виріб або його несправну частину. Комплектація товару або технічні характеристики придбаної техніки можуть відзначитися від описів на веб-сайті. Різниця частин дизайну, або дизайну, від оголошених в описі на вебсайті не класифікуються як не комплектацією або не функціональністю продукту. Зображення продуктів на веб-сайті можуть відрізнятися від оригіналу. Компанія залишає за собою право на внесення змін до характеристик, що пов'язано з технічним розвитком певного товару.
Список необхідних документів для отримання гарантійних послуг по ремонту товару / техніки в сервісному центрі MotoLux:
- наявність фірмового гарантійного талона виробника;
- наявність квитанції про оплату. Також, як підтверджуючий документ можна використовувати накладну від служби доставки (видається кур'єром при видачі посилки).
Якщо гарантійний термін на ваш продукт ще не закінчився, можете звернутися в найближчий сервісний центр, що обслуговує дану техніку або зателефонуйте в наш відділ рекламацій: +38 (068) 216-68-48
- Відсутній гарантійний талон (або інші підтверджуючі документи);
- Порушення в оформленні гарантійного талона (серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні);
- Пошкоджено захисні знаки виробника: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;
- Користувачем була порушена цілісність виробу протягом гарантійного терміну: зірвані пломби, порушено збереження цілісності спеціальної фарби в місці кріплення, є сліди застосування механічних засобів на гвинтах, надрізані наклейки або захисні голограми;
- Закінчився термін гарантії;
- Природний знос вузлів і деталей;
- Пошкодження виробу внаслідок недотримання інструкцій по експлуатації;
- Недотримання умов зберігання;
- Недотримання графіка технічного обслуговування;
- Пошкодження виробу викликано потраплянням всередину його сторонніх предметів, речовин і рідин;
- Наявність механічних пошкоджень, що призвели до поломки;
- Наявність ознак самостійного ремонту;
- Внесення будь-яких змін або доповнень в конструкцію виробу;
- Вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
- Дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в інструкції по експлуатації;
- Виріб пошкоджено або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
- Устаткування пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
- Виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
- Виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
- Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
- Представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);
- Устаткування було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв;
- Дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу;
- Несправності виникли в результаті використання паливно-мастильних матеріалів (бензину, масла, мастила) невідповідної якості.
До того як почати використовувати товар, радимо вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами і керівництвом по експлуатації.
Список необхідних документів для отримання гарантійних послуг по ремонту товару / техніки в сервісному центрі MotoLux:
- наявність фірмового гарантійного талона виробника;
- наявність квитанції про оплату. Також, як підтверджуючий документ можна використовувати накладну від служби доставки (видається кур'єром при видачі посилки).
У разі необхідності отримання додаткової інформації щодо проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування, можете звернутися до нас за номерами телефону:
+38 (099) 783-11-89
+38 (097) 301-32-65
або відвідати наш сервісний центр, за адресою:
Закарпатська обл, м.Мукачево, вул. Томаша Масарика 54-1, торговий центр "Агролюкс"
Гарантія не включає в себе витрати на транспортування і покриття ризиків, пов'язаних з перевезенням Вашого товару / техніки в Сервісний центр, або від нього.
У разі якщо у вас виникнуть додаткові питання, вам надається можливість звернутися в службу підтримки за детальною консультацією.