Якщо протягом гарантійного терміну в роботі виробу виявлені дефекти, сервісні центри відремонтують виріб або його несправну частину безкоштовно.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є фірмовий гарантійний талон виробника або оригінал накладної з обов'язковим зазначенням найменування товару і терміном гарантії з печаткою і підписом продавця.
В якості підтверджуючого документу можна використовувати накладну від служби доставки (видається кур'єром при видачі посилки).
При відсутності цих документів гарантія не матиме сили. Всі умови гарантії відповідають чинному законодавству України.
Гарантія не включає в себе витрати на транспортування і покриття ризиків, пов'язаних з перевезенням Вашого виробу до Сервісного центру, або від нього.
Перевіряйте комплектність і працездатність протягом перших 14 днів після покупки товару.
Якщо техніка, з якихось причин, не працює або працює некоректно - обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності товарного чека (накладної на ім'я покупця).
Причини відмови від гарантійного обслуговування
• Відсутність гарантійного талону (або інші підтверджуючі документи)
• Порушення в оформленні гарантійного талона
• Закінчився термін гарантії
• Природний знос вузлів і деталей
• Пошкодження виробу внаслідок недотримання інструкцій по експлуатації
• Недотримання умов зберігання
• Недотримання графіка технічного обслуговування
• Пошкодження виробу викликано потраплянням всередину нього сторонніх предметів, речовин і рідин
• Наявність механічних пошкоджень, що призвели до поломки
• Наявність ознак самостійного ремонту
• Внесення будь-яких змін або доповнень в конструкцію виробу
• Користувачем була порушена цілісність виробу протягом гарантійного терміну: зірвані пломби, порушений склад спеціальної фарби в місці кріплення, є сліди застосування механічних засобів на гвинтах, надрізані наклейки або захисні голограми
• У разі якщо частково або повністю відсутній заводський серійний номер
• Пошкодження були викликані стихійними лихами і дією непереборної сили, включаючи: нещасні випадки, пожежі, попадання сторонніх рідин і хімічних речовин, затоплення, вібрації, вплив високої температури, неправильної вентиляції, коливання напруги, використання підвищеного або неправильного живлення або вхідної напруги, електростатичних розрядів, включаючи розряд блискавки та інших видів зовнішнього впливу
• Несправності виникли в результаті використання паливно-мастильних матеріалів (бензину, масла, мастила) невідповідної якості.
Умови Компанії
Комплектація мото, квадро, сільгосптехніки, велосипеда і іншої техніки для дому може відрізнятися від зазначеним на сайті. Компанія залишає за собою право на внесення змін до характеристик, що пов'язано з технічним розвитком певного товару. Ціни так само можуть змінюватися постачальником в залежності від ціни нових поставок.
Сервісне обслуговування
Для зручності сервісного обслуговування рекомендуємо Вам протягом всього терміну експлуатації виробу зберігати супровідну документацію, що поставляється разом з виробом (гарантійний талон, інструкцію по експлуатації), а також документи, що підтверджують факт укладення договору купівлі-продажу (касовий чек, товарна накладна і т. д.).
У разі необхідності отримання додаткової інформації, виникнення будь-яких питань на рахунок проведення технічного обслуговування або ремонту продукції, а так само під час появи ситуацій, що не були описані у відповідній інструкції, звертайтеся в наш сервіс