Кількість
|
Вартість
|
||
|
Конструктивні особливості ДВ 244 АНТ:
- Економічний і надійний 3-циліндровий двигун;
- Великий зручний паливний бак;
- Магістраль повернення палива від форсунок;
- Прозорий циклон на повітрозабірнику повітряного фільтра;
- Електрофакельна система підігріву повітря у вхідному колекторі;
- Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною;
- Безпечний пуск із блокуванням від педалі зчеплення;
- Вал відбору потужності 2-швидкісний: 540/720 об/хв;
- Навісна система з посиленими нижніми тягами та гідропідйомником;
- Гідросистема з окремими гідронасосом та масляною ванною;
- Буксирувальний пристрій – швидкознімна маятникова тяга;
- Передній ведучий міст портального типу з високими бічними редукторами;
- Гідрооб’ємне рульове управління з окремими бачком і гідравлічним насосом;
- Високі кліренс та агротехнічний просвіт;
- Просторе місце оператора;
- Зручне розташування систем керування;
- Коробка передач із розширеним швидкісним діапазоном 8+2;
- Великі колеса, передні 6.50-16, задні 9.50-24;
- Задні гальма барабанного типу;
- Роздільні гальма задніх коліс;
- Регульовані передня й задня колії;
- Блокування диференціала заднього моста.
Комплектація DW 244 AHT:
- Комфортне регульоване сидіння з амортизатором;
- Інформативна панель приладів: цифровий тахометр і лічильник мотогодин, цифровий покажчик рівня палива, стрілковий вольтметр, стрілкові індикатори температури двигуна й тиску масла в системі змащення двигуна;
- Додаткова підніжка з високим рифленням;
- Рукоятка швидкого рулювання;
- Запобіжники зі світлодіодною індикацією виходу з ладу;
- Електрична розетка для причепа;
- Сучасні лінзовані фари;
- Амортизатор капота;
- Надійні замки капота;
- Великі дзеркала заднього виду;
- 2 гідравлічні виходи зі швидкороз’ємними муфтами;
- Передні навісні вантажі;
- Вантажі задніх коліс;
- Крила передніх коліс із гнучкими бризковиками;
- Задні крила з гнучкими бризковиками;
- Вимикач маси;
- Задня додаткова фара;
- Передні та задні кріплення для реєстраційних номерів.
Характеристики трактора DW 244
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 24 (17,6) |
Колісна формула | 4х4 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 5,8 |
Рульове управління | гідрооб’ємне |
Формула перемикання передач | (4+1)х2 |
Муфта зчеплення | однодискова, суха |
Кабіна | – |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3300х1460х1880 |
Експлуатаційна вага, кг | 1310 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | JDM385 |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
Об'єм двигуна, cм3 | 1532 |
Турбонадув | – |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2300 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤275 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 18,5-19,0 (185-190) |
Система запуску | електростартер |
Безпечний пуск | блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бочок системи охолодження | + |
Об’єм паливного баку, л | 18,5 |
Паливний фільтр грубого очищення | WBF1235 без датчика наявності води у відстійнику, з пробкою для зливу води |
Паливний фільтр тонкого очищення | СХ7085 |
Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрофакельна свічка |
Декомпресор | – |
Система змащення | комбінована, з насосом і розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | + |
Тип масла в картері | моторні масла для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40 |
Об’єм мастила в картері, л | 4,0 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | суха, 1-дискова, постійно замкнутого типу |
Основна коробка передач | 4 швидкості |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | – |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,11-32,19 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 1,68; 7,75 |
Гальма | на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціалу заднього мосту | важелем |
Передній міст | ведучий, вимикальний |
Рульове курування | гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління | двосторонній симетричний |
Рукоятка швидкого руління | + |
Розмір передніх шин | 6.50-16 |
Розмір задніх шин | 9.50-24 |
Колісна база, мм | 1720 |
Колія передніх коліс, мм | 1220, 1440 |
Колія задніх коліс, мм | 1120 - 1450 |
Кліренс, мм | 300 |
Агротехнічний просвіт, мм | 350 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,5 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,1 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | 4х12 / 2х22 |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | Трансмісійне ТАП-15, ТАД-17, Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 14,0 / 3,0 |
Тип мастила в ГОРУ | МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-В(С) взимку |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 420 |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення мастила гідропідйомника | окремо в порожнині гідропідйомного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Передня навісна система | – |
Буксирувальний пристрій | Знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540 / 720 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки – плавно по різьбі |
Тип робочої рідини гідросистеми | МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 4,5 |
Додаткове обладнання | – |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | – |
Додаткове обладнання кабіни | – |
Додаткові підніжки | з лівого боку |
Сидіння водія | на амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників |
Панель приладів | п’ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 80 |
Вимикач маси | на рамці переднього моста ліворуч |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | змінного струму, 14, 350 |
Світлове обладнання | основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні й задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | + |
Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація | металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила з гнучкими бризковиками, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомником |
Інше обладнання | – |
We ship tractors only within the borders of Ukraine. It is possible that you come and purchase the tractor and ship it to Romania on your own, however this way we cannot provide documents for registration. Documetns for registration are only available for ukrainian citizens.
Thanks for your understanding!