Графік роботи:
Пн-Пт: 08:00–18:00
Сб: 08:00–16:00
Нд: 09:00–16:00
0
Мій кошик
Каталог
порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
UAH
  • USD
  • EUR
Опис

   Плита електрична ERGO HL-2208

Класичний дизайн, дві керамічні варильні поверхні оптимальної площі та зручне розташування елементів керування перетворюють плиту ERGO HL-2208 не тільки на вірну помічницю, а й на стильний аксесуар для будь-якої кухні. Глянцевий корпус з нержавіючої сталі є стійким до дії високих температур та механічних ушкоджень, а також не потребує зусиль для догляду. Для додаткової зручності ніжки оздоблені гумовими нековзними підставками, що значно розширює зони експлуатації плити.


   Характеристики:

  • Тип: Hi-Light
  • Дисплей: Немає
  • Тип керування: Механічне
  • Потужність, Вт: 2400
  • Кількість конфорок: 2
  • Покриття конфорок: Склокераміка
  • Розмір конфорок, мм: 180/180
  • Регулювання температури, °С: 60 - 240
  • Особливості: Сумісна з будь-яким посудом
  • Стійкі ніжки з гумовими нековзними підставками
  • Матеріал корпусу: Нержавіюча сталь
  • Розміри, см: 8.5 х 53.5 х 23
  • Вага, кг: 2.6
  • Колір: Нержавіюча сталь
  • Гарантія: 24 місяців
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Плита електрична ERGO HL-2208

Немає в наявності
Артикул: HL-2208
2 100 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Основні характеристики
Артикул 063662
Артикул моделі HL-2208
Тип Електрическая
Напруга 220
Кількість конфорок 2
Матеріал робочої поверхні склокераміка
Керування поворотные переключатели
дисплей Ні
Таймер Ні
Розпізнавання посуду Ні
Захист від перегріву Так
Автовідключення Ні
Країна виробник Китай

Доставка по Україні

  • на відділення Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
  • адресна доставка кур'єром Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
  • *Повертаємо 50% вартості доставки по Україні на "Мототехніку";
  • ЗДІЙСНЮЄМО ВІДПРАВКУ ТОВАРУ ЛИШЕ ПРИ НАЯВНОСТІ АВАНСУ!

Доставка попутним вантажем

Здійснюємо відправку товару лише при повній оплаті!

Детальніше про доставку

 Способи оплати:

  • онлайн оплата через WayForPay
  • накладений платіж;
  • за передоплатою на розрахунковий рахунок;
  • на карту ПриватБанку.

 

* Комісію за грошовий переказ оплачує покупець.

   Детальніше про оплату

Повернення або обмін товару проводиться за попереднім погодженням з менеджером в телефонному режимі. Номер телефону для зв'язку: (044) 334-31-56.

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ми надаємо нашим покупцям право поміняти або повернути придбаний у нас продукт протягом 14 днів після покупки. Повернення в даному випадку можливе лише в разі якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (збережені всі ярлики і заводське маркування).

Повернення товару, який не підійшов клієнту з якихось критеріїв, які не суперечать ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо товар придбаний за передоплатою, то магазин повертає передоплату клієнту протягом 7 днів, утримуючи витрати за пересилку з суми передоплати.

У разі відправлення товару / техніки через Нову пошту, Інтайм або інші служби доставки перевіряйте комплектність і відсутність дефектів в момент отримання товару. Зверніть увагу на те, що ми не несемо відповідальності за процес пересилання товару перевізниками, тому просимо Вас оглядати товар при отриманні і в разі пошкодження висувати претензії вантажоперевізнику безпосередньо на складі вантажоперевізника. Після отримання замовлення від вантажоперевізників Нова пошта та ін. вантажоперевізників претензії не приймаються і не компенсуються.

 

Детальніше про повернення

Вам надається можливість звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару (техніки) або в наш сервісний центр, за адресою: Закарпатська обл, м.Мукачево, вул.Томаша Масарика, 54, торговий центр "Агролюкс"

При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:

  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.

 

Детальніше про гарантію

Гарантія не включає в себе витрати на транспортування і покриття ризиків, пов'язаних з перевезенням Вашого товару / техніки в Сервісний центр або від нього.
Вгору