Графік роботи:
Пн-Пт: 08:00–18:00
Сб: 08:00–16:00
Нд: 09:00–16:00
0
Мій кошик
Каталог
порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
UAH
  • USD
  • EUR
Опис

   Опис пітбайку Kovi Pit 125:

Пітбайк. У нинішні часи загальна популярність і географія поширеності таких моделей значно масштабувалася. Але звичайно потрібно відзначити, що зараз пропонується чимало моделей, що розрізняються рамою, обвісом і робочим об'ємом двигуна. На жаль зустрічаються і відверто сміттєві моделі, єдиним і сумнівним, козирем яких є ціна (але це власник зрозуміє вже потім). Типаж двигунів багатьох варіантів загальний - прабатько Honda Super Cub 1958 роки розробки (китайські мотори на Пітбайк є клонами більш пізніх модифікацій HONDA).

З найбільш доступних за ціною Пітбайк, зроблений в Китаї, багато різновидів «кабовського» двигуна. Розрізняються вони по кубатурі, яка характеризується різним поєднанням ходів поршня (41,5, 49,5, 55,5 мм) і діаметрів циліндра (від 39,0 мм до 54,5 мм). Найпоширеніші з них: 1P39FMB (50 см3), 1P43FMD (70 см3), 1P47FMF (90 см3), 1P52FMH (110 см3) і 1P52FMH (фактично 120 см3, але його відносять до класу «125-х»).

Багато з цих моторів з звичних Альф і Дельт просто встановлюються на Пітбайк без будь-яких змін або доповнень. Це один з факторів низької ціни. За бажанням замовника можуть встановити двигун взагалі самої низької цінової категорії. Звичайно сам по собі двигун може бути і не поганий, але на Пітбайк мало хто «марніє» по узбіччю на 45 км/ч., Адже це зовсім інша категорія мототранспорту. На ньому дмуть в узгір'я, викручують в дзвін, переключаються різко вниз і вгору, гріють нещадно ... Тому і результат жорсткої експлуатації стандартного Каба на Пітбайк може проявити себе дуже скоро - ремонт. Ну, то таке, не у всіх і не прямо зараз, але точно у багатьох і не рідко, якщо "навалювати на ньому на всі гроші".

Однак, крім перерахованих вище двигунів є і інша категорія - так звані «Великі Каби» (Big Cub). Основою для них послужили звичайні «кабовські» двигуни об'ємом в 125 см3 і більше. Загальні зі звичайними кабамо компоновками і точками кріплення до рами, залишилися на цих агрегатах. Однак вони отримали повністю іншу «внутрянку». Деталі циліндропоршневої групи, колінвал, механізм газорозподілу зовсім інші. Вони мають значно більше схожості з вертикальними двигунами CB-серій. Навіть у колінвала збігаються розміри щік, цапфи і підшипників. Використовується інший картер, є картріджний фільтр масляної системи. Кошик зчеплення розташований як на більшості моторів CB - на вторинному валу КП. Але передач також чотири. Образно кажучи, якщо двигуни CG і CB - дуже близькі родичі, то пітбайковська версія - молодша в сім'ї.

Потужність двигунів 140 см3 доходить до 11-12 к.с. при вазі до 20 кг; збільшення кубатури до 150 - 160 см3 дозволяє «зняти» 14-15 к.с. (При 7000-9500 об/хв) в штатній комплектації. Є і чотирьохклапанні агрегати на 160 кубів, але це дуже рідкісні гості на пітбайках в нашій країні. Існують варіанти ще «жирніше» 175-187 см3. На деякі з них навіть встановлюється 4-х клапанна головка з двома верхніми розподільчими (схема DOHC). Його потужність - в такому виконанні досягає граничні 20 к.с. при 9000 об/хв (таких моделей в Україні ми поки не зустрічали). Якщо десь в мережі Вам попадуться більші значення за потужністю - це скоріше лукава реклама. А у двохклапанних агрегатів об'ємом 187 см3 потужність взагалі не більше 16,5 к.с. і це достовірна інформація.

Але і такий самий великий брат, навіть двохклапанний, має два мінуси: (навіть якщо він по-справжньому якісний): він дорогий і хороший більше для змагальних дисциплін. Моторесурс у нього значно менше, оскільки ступінь форсування збільшує навантажувальні режими дуже значно. Для участі і перемог грошей можна і не шкодувати, а ось для звичайної покатушно-агресивної їзди краще спочатку бути впевненим в тому, що є де ремонтувати і є в наявності саме необхідні деталі.

Все це ми написали для того, щоб розширити Ваш кругозір і розуміння особливостей, які обумовлюють можливості експлуатації конкретної моделі Питбайк і конструктивне виконання на які має сенс звертати основну увагу при виборі Пітбайка.

Двигун та КПП

Для моделі PiT 125 в якості базового двигуна ми вибрали саме вдосконалений агрегат серій W125 з індексом 153FMI. Це не типовий вихідний варіант, а двигун зі змінами в конструкції ЦПГ і інших елементів. Відрізнити такий агрегат від звичайних можна за розташуванням стартера - він знаходиться внизу, а не вгорі. Сам двигун міцніший і з більш витривалим зчепленням. Ми свідомо обрали такий двигун, тому що він більш ресурсний, більш потужний, випробований на ряді інших конкурентних і якісних моделях пітбайків.Також він оснащений не тільки звичним кікстартером, але і електричним асистентом, тому що це зручно.

Коробка передач має не кругову, а послідовну схему перемикання. Це ще одна відмінність, яка обумовлена іншою конструкцією силового агрегату. Всі передачі з першої до четвертої включаються переміщенням важеля вгору. З четвертої перейти на нейтральну не вийде. Це правильно, тому що в певний момент випадкова втрата тяги на колесі при перескакуванні в "нейтраль" може завершитися негативними наслідками.

 

 Рама

Одним із значущих конструктивних переваг Пітбайка KOVI є сталева рама, що охоплює двигун і маятник. У нижній її частині виконані силові відгалуження, до яких кріпляться водійські підніжки і нижнє опорне кріплення двигуна. У простих «пітів» рама зазвичай має вигляд товстої труби, зігнутої в одній площині, а підніжки кріпляться чотирма болтами до приливів картера двигуна. Така рама менш жорстка, а кріплення підніжок можуть не витримати дальніх стрибків і пошкодити картер.

Покриттям рами є пластифікована шагренева емаль на обох версіях Pit 125 і Pit 150. На більш укомплектованій 150-ці присутня декоративна накладка на бічну частину рами, яка прикрашає зовнішній вигляд моделі. Водійські підніжки на обох версіях складні і виконані з нержавіючої сталі.

 Шасі та підвіска

Траверса Kovi Pit 125 і Kovi Pit 150 виконана з алюмінію. Передня вилка перевернутого типу. Виробник KKE. Загальна довжина стійки 735 мм. Діаметр пера 36 мм.

Задня амортизаційна стійка зі збільшеним діаметром штока і пружиною і фіксованими настройками. Виробник ККЕ. Загальна довжина 315 мм. Характеристики підвісок для 125 і 150-ки однакові. Справа в тому, що різниця у вазі між моделями настільки мала, що зміна пружин в підвісці не особливо позначилася б на енергоємності. Тому використовується один оптимальний варіант, який, швидше за все, влаштує і власників 150-к і, звичайно порадує тих, кому потрібен саме 125-ти кубовий Питбайк.

Задній маятниковий важіль в обох версіях сталевий. У лівій частині маятника закріплений уловлювач ланцюга з полімерного матеріалу.
Передача тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою ланцюга з маркуванням 428H. Зірка задня кріпиться до маточини з через 4-х точкове кріплення з механічними стопорними елементами для запобігання можливого самовільного відкручування болтів.

Розміри стандартних зірок 14 зубів передня і 43 задня. Таке поєднання зумовить відмінний тяговий потенціал в умовах переміщення в місцевості із значними перепадами рельєфу. При необхідності задню зірку можна змінити на варіанти з великою кількістю зубів.

 Шини та обода

 

На обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Параметри обода для переднього і заднього колеса різні: 1.60-17 дюймів - передній і 1.85-14 дюймів задній.

Кожен обід має 36 спиць. Сталеві спиці попереду і ззаду з'єднують обід з легкосплавною маточиною. Обов'язковим атрибутом є встановлені буксатори.

Розмірні параметри шин докладно відображені в технічних характеристиках. А ось самі шини це ще одна перевага обох моделей. Передня шина KENDA - K783, розмір 70 / 100-17, задня шина KENDA - K783, розмір 90 / 100-14. Це безумовно хороший варіант і з точки зору оптимальної пристосованості шин для різних покриттів і в форматі якості самого виробу. За рахунок жорсткої бази і м'якого розвиненого протектора шина забезпечує чудове зчеплення на пухких і не стійких грунтах. Зачепи на задній і передній покришках розміщуються в шаховому порядку, що забезпечує дуже щільний контакт з рихлим грунтом і при цьому забезпечується максимально можлива передача тягового зусилля, якщо мова про задньому колесі і найкраща реакція на керуючі дії у випадку з переднім.

 Органи управління та світлотехніка

Представлені новинки не будуть забезпечуватися документами для постановки на облік. Це та категорія техніки, яка навряд чи буде постійно експлуатуватися на дорогах загального користування, тому моделі позбавлені покажчиків повороту і «бібікалки».

Однак ми передбачили основні елементи світлотехніки. Передня фара є і в якості джерела світла використовується LED лампа. Це дозволить райдеру їхати в умовах бездоріжжя не наосліп, а з можливістю рухатися більш безпечно.

Установка заднього ліхтаря стоп-сигналу причинно-зумовлена ​​двома факторами:

  1. Рух в темряві групою сприяє і безпеці та орієнтуванню в умовах бездору.
  2. Якщо Пітбайк буде використовуватися в якості снаряда для відточення навичок новачка, тренер може зафіксувати момент коли курсант задіє гальмо (побоюється, не впевнений, преторможує або навпаки).

Таким чином, він може підкоригувати дії учня, пояснивши, де потрібно проходити перешкоди ходом під скидання або набір газу, а де дійсно необхідно задіяти передній або задній гальмівні механізми.

 

 Гальма

  • На обох версіях встановлені однакові гальмівні системи.
  • Попереду двухпоршневой супорт з діаметром гальмівного диска 220 мм і товщиною диска 4 мм.
  • Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 190 мм. і товщиною диска 4 мм.
  • Додавати особливо нічого - перевірите в справі.

   Характеристики пітбайка:

Двигун, тип 1 циліндровий, 4-х тактний, маркування двигуна 153FMI. Бензиновий, повітряного охолодження, з електростартером і механічною 4-х ступінчастою КПП.
Діаметр циліндраХхід поршня, 52,4x56.5 мм
Максимальный кут поворота керма, градус ≥38
Рама Полегшена, трубчастого перетину, сталева з додаванням хром-марганцевого сплаву
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 92
Рекомендований клас в'язкості масла JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності, що рекомендуються: Motorex Formula 4T; FUCHS Silkolene COMP 4; BARDAHL XTM SYNT.
Ступінь стиснення 9,3:1
Об'єм 125 см3
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing 19
Система электроживлення 12N5Ah
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна. Замок запалювання + 2 ключа. Активація фари переднього ходу і заднього габаритного ліхтаря здійснюється ключем запалювання - необхідно вибрати третю фіксовану позицію замка запалювання.
Тип запуска двигуна Електростартер та кікстартер
Максимальна потужність, 8,8/8000 к.с,об/хв
Максимальний крутний момент 8,6/5000 Нм при об/хв.
КПП 4-х ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип привода Ланцюговий привід. Посилена ланцюг 428H. Кількість зубів передньої і задньої зірок: 13 (сталь)/43 (сталь).
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 190 мм. Товщина диска 3,8 мм. Гальмівна магістраль з поліаміду
Передні Гальмівні механізми Дисковий з двохпоршневими супортом, гідравлічний. Діаметр диска 210 мм. Товщина диска 3,8 мм. Гальмівна магістраль з поліаміду
Підвіска задня Задня амортизаційна стійка зі збільшеним діаметром штока і пружиною і фіксованими настрйоками. Виробник ККЕ. Загальна довжина 315 мм.
Підвіска передня Передня вилка перевернутого типу. Виробник KKE. Загальна довжина стійки 735 мм. Діаметр пера 36 мм
Колісні диски Передній колісний диск алюмінієвий J1.6х17 "DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному обіді. Обід - алюмінієвий, маточина сталева. З встановленим буксаторів. Передній колісний диск алюмінієвий J1.85х14" DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному ободі. Обід - алюмінієвий, маточина сталева. З встановленим буксаторів. Сталеві спиці обода діаметром 3,5 мм. на передньому ободі і 3,5 мм на задньому
Максимальна швидкість ≥96 км/год (реальні параметри вказані з передньої зіркою 14T і задньої зіркою 43T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс 305 мм
Размір шин переді/задні Передня шина: 70/100-17, KENDA K783 53M TT зі збільшеною кількістю шипів в протекторі Задня шина: 90/100-14, KENDA K783 49M TT середній тип жорсткості шини, збільшена довжина шипа і розвинені грунтозацепи
Об`єм паливного бака 5,5 л
Заправний об`єм масла в двигуні 0,9 л
Масо-габаритні характеристики
Довжина 1780 мм

Ширина

770 мм
Висота по сидінню 860 мм - для варіанта на шинах 17'' и 14''
Висота 1010 мм
Колісна база 1205 мм
Споряджена вага Суха вага: 78,2 кг. Споряджена вага (з бензином і маслом): 84,5 кг
Відгуки 18
Добрий день, який підбайк підійде росту 160-170?
Відповісти
Омельченко Денис , Доброго дня!
Можемо запропонувати Kovi PiT 150. На рахунок інших моделей звертайтесь за номерами:
095 573-66-43
096 516-04-42
093 503-54-32
Відповісти
Де ви знаходитись
Відповісти
Кароліна , Добрий день! Мукачево Закарпаття, але є доставка по всій Україні. Наразі можемо запропонувати Kovi PiT 150 Звертайтесь за номером 093 503-54-32 095 573-66-43
096 516-04-42
Відповісти
Добрий день, я мрію купити цей піт, але не розбираюсь підійде пацану зріст 150?

Відповісти
Арт , Добрий день. Підійде, проте його в наявності нема
Відповісти
Доброго дня мене цікавить Кові 125 коли він буде в наявності?
Відповісти
Влад, Доброго дня! Ні, не очікуємо поки
Відповісти
А цей підбайк підійде хлопчику ростом 150 см?

Відповісти
Іван , Доброго дня! Потрібно орієнтуватись на висоту по сидінню. У цієї моделі це 86 мм
Відповісти
Зараз є в наявності піт байк крові 125 в більш голубому кольорі?
Відповісти
Ковбаса Олексій , Добрий день. У якому "більш голубому" кольорі?
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Пітбайк Kovi Pit 125

Очікується
Артикул: 055406
45 854 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Колір
Основні характеристики
Артикул 055406
Охолодження Повітряне
Потужність, к.с . 9
Об'єм, см³ 125
Коробка передач Ручна / Механіка
Країна виробник Китай
Країна реєстрації бренду Китай

Доставка по Україні

  • на відділення Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
  • адресна доставка кур'єром Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
  • *Повертаємо 50% вартості доставки по Україні на "Мототехніку";
  • ЗДІЙСНЮЄМО ВІДПРАВКУ ТОВАРУ ЛИШЕ ПРИ НАЯВНОСТІ АВАНСУ!

Доставка попутним вантажем

Здійснюємо відправку товару лише при повній оплаті!

Детальніше про доставку

 Способи оплати:

  • онлайн оплата через WayForPay
  • накладений платіж;
  • за передоплатою на розрахунковий рахунок;
  • на карту ПриватБанку.

 

* Комісію за грошовий переказ оплачує покупець.

   Детальніше про оплату

Повернення або обмін товару проводиться за попереднім погодженням з менеджером в телефонному режимі. Номер телефону для зв'язку: (044) 334-31-56.

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ми надаємо нашим покупцям право поміняти або повернути придбаний у нас продукт протягом 14 днів після покупки. Повернення в даному випадку можливе лише в разі якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (збережені всі ярлики і заводське маркування).

Повернення товару, який не підійшов клієнту з якихось критеріїв, які не суперечать ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо товар придбаний за передоплатою, то магазин повертає передоплату клієнту протягом 7 днів, утримуючи витрати за пересилку з суми передоплати.

У разі відправлення товару / техніки через Нову пошту, Інтайм або інші служби доставки перевіряйте комплектність і відсутність дефектів в момент отримання товару. Зверніть увагу на те, що ми не несемо відповідальності за процес пересилання товару перевізниками, тому просимо Вас оглядати товар при отриманні і в разі пошкодження висувати претензії вантажоперевізнику безпосередньо на складі вантажоперевізника. Після отримання замовлення від вантажоперевізників Нова пошта та ін. вантажоперевізників претензії не приймаються і не компенсуються.

 

Детальніше про повернення

Вам надається можливість звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару (техніки) або в наш сервісний центр, за адресою: Закарпатська обл, м.Мукачево, вул.Томаша Масарика, 54, торговий центр "Агролюкс"

При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:

  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.

 

Детальніше про гарантію

Гарантія не включає в себе витрати на транспортування і покриття ризиків, пов'язаних з перевезенням Вашого товару / техніки в Сервісний центр або від нього.
Вгору