Кількість
|
Вартість
|
||
|
Конструктивні особливості ДВ 244 GНТ:
- Економічний і надійний 3-циліндровий двигун;
- Великий зручний паливний бак;
- Магістраль повернення палива від форсунок;
- Прозорий циклон на повітрозабірнику повітряного фільтра;
- Електрофакельна система підігріву повітря у вхідному колекторі;
- Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною;
- Безпечний пуск із блокуванням від педалі зчеплення;
- Вал відбору потужності 2-швидкісний: 540/720 об/хв;
- Навісна система з посиленими нижніми тягами та гідропідйомником;
- Гідросистема з окремими гідронасосом та масляною ванною;
- Буксирувальний пристрій – швидкознімна маятникова тяга;
- Передній ведучий міст портального типу з високими бічними редукторами;
- Гідрооб’ємне рульове управління з окремими бачком і гідравлічним насосом;
- Високі кліренс та агротехнічний просвіт;
- Просторе місце оператора;
- Зручне розташування систем керування;
- Коробка передач із розширеним швидкісним діапазоном 8+2;
- Великі колеса, передні 6.50-16, задні 9.50-24;
- Задні гальма барабанного типу;
- Роздільні гальма задніх коліс;
- Регульовані передня й задня колії;
- Блокування диференціала заднього моста.
Комплектація DW 244 GHT:
- Комфортне регульоване сидіння з амортизатором;
- Інформативна панель приладів: цифровий тахометр і лічильник мотогодин, цифровий покажчик рівня палива, стрілковий вольтметр, стрілкові індикатори температури двигуна й тиску масла в системі змащення двигуна;
- Додаткова підніжка з високим рифленням;
- Рукоятка швидкого рулювання;
- Запобіжники зі світлодіодною індикацією виходу з ладу;
- Електрична розетка для причепа;
- Сучасні лінзовані фари;
- Амортизатор капота;
- Надійні замки капота;
- Великі дзеркала заднього виду;
- 2 гідравлічні виходи зі швидкороз’ємними муфтами;
- Передні навісні вантажі;
- Вантажі задніх коліс;
- Крила передніх коліс із гнучкими бризковиками;
- Задні крила з гнучкими бризковиками;
- Вимикач маси;
- Задня додаткова фара;
- Передні та задні кріплення для реєстраційних номерів.
Характеристики трактора DW 244
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 24 (17,6) |
Колісна формула | 4х4 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 5,8 |
Рульове управління | гідрооб’ємне |
Формула перемикання передач | (4+1)х2 |
Муфта зчеплення | однодискова, суха |
Кабіна | – |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3300х1460х1880 |
Експлуатаційна вага, кг | 1310 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна |
КМ385 |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
Об'єм двигуна, cм3 | 1532 |
Турбонадув | – |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2300 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤275 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 18,5-19,0 (185-190) |
Система запуску | електростартер |
Безпечний пуск | блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бочок системи охолодження | + |
Об’єм паливного баку, л | 18,5 |
Паливний фільтр грубого очищення | WBF1235 без датчика наявності води у відстійнику, з пробкою для зливу води |
Паливний фільтр тонкого очищення | СХ7085 |
Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрофакельна свічка |
Декомпресор | – |
Система змащення | комбінована, з насосом і розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | + |
Тип масла в картері | моторні масла для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40 |
Об’єм мастила в картері, л | 4,0 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | суха, 1-дискова, постійно замкнутого типу |
Основна коробка передач | 4 швидкості |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | – |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,11-32,19 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 1,68; 7,75 |
Гальма | на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціалу заднього мосту | важелем |
Передній міст | ведучий, вимикальний |
Рульове курування | гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління | двосторонній симетричний |
Рукоятка швидкого руління | + |
Розмір передніх шин | 6.50-16 |
Розмір задніх шин | 9.50-24 |
Колісна база, мм | 1720 |
Колія передніх коліс, мм | 1220, 1440 |
Колія задніх коліс, мм | 1120 - 1450 |
Кліренс, мм | 300 |
Агротехнічний просвіт, мм | 350 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,5 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,1 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | 4х12 / 2х22 |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | Трансмісійне ТАП-15, ТАД-17, Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 14,0 / 3,0 |
Тип мастила в ГОРУ | МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-В(С) взимку |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 420 |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення мастила гідропідйомника | окремо в порожнині гідропідйомного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Передня навісна система | – |
Буксирувальний пристрій | Знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540 / 720 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки – плавно по різьбі |
Тип робочої рідини гідросистеми | МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 4,5 |
Додаткове обладнання | – |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | – |
Додаткове обладнання кабіни | – |
Додаткові підніжки | з лівого боку |
Сидіння водія | на амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників |
Панель приладів | п’ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 80 |
Вимикач маси | на рамці переднього моста ліворуч |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | змінного струму, 14, 350 |
Світлове обладнання | основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні й задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | + |
Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація | металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила з гнучкими бризковиками, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомником |
Інше обладнання | – |