Кількість
|
Вартість
|
||
|
Квадроцикл Odes Terrain Booster 800:
Позашляховий ODES TERRAIN BOOSTER 800 - це нове покоління популярних транспортних засобів. Особливо цікавим є те, що цей бренд уже давно відомий і продається у кількох технічних поколіннях і в США та країнах Європи. А в модельній лінійці є навіть UTV (баггі). Деякі з моделей навіть прийняті до лав техніки, що перебуває в штаті оборонних структур Китаю. На більшості ринків він зберіг справжню назву власного бренду, але це й добре, тому що сама техніка, її можливості та якість виконання вже має позитивну репутацію і може становити конкуренцію іншим брендам аналогічних позашляхових транспортних засобів, що виробляються у Піднебесній.
У цьому описі ми позначимо лише деякі технічні елементи конструкції цього утилітарного всюдихода, докладніше та значуще зупинимося на них у відеоогляді з деяким іншим демонстраційним підходом – так, щоб було цікаво та пізнавально.
800 кубова V-подібна бензинова двійка це, відмінний агрегат для більшості подібної техніки. Збільшена в порівнянні з 650-кою кубатура дала приріст крутного моменту в 17% і становить 73 Н/м при 5000 об/хв-1. Однак набагато важливіше те, що більша частина збільшеного зусилля досягається в діапазоні оборотів 4300-4800. Для позашляховика саме те, що потрібно.
Крім цього, у двоциліндрового агрегату є три вагомі переваги:
- він однозначно кращий за будь-який одноциліндровий екземпляр на досить важкому позашляховому транспортному засобі. Великий момент, що крутить, який зміщений в зону низьких і середніх оборотів. Цим не можуть похвалитися одноциліндрові агрегати, тому що форсування в одного "котла" можна досягти лише двома способами: збільшення кубатури або шляхом збільшення ступеня стиснення і підвищення оборотів на яких досягається максимум потужності. Але ж це не мотоцикл. Який сенс викручувати двигун у дзвін доводячи його до 8-ми і більше тис оборотів? Ресурс буде точно менше, а тепло-і вібронавантаженість надлишкова.
- Крутний момент для ATV у важких дорожніх умовах при їзді болтом, пухкими грунтами, під ухилом на 45 градусів і вище навіть важливіше, ніж величина потужності в к.с. Це аксіома. У двоциліндрового агрегату ODES досягається в середньому діапазоні обертів: 68 н/м в діапазоні 4300-54800 об/хв, спробуйте поцікавитися величиною крутного моменту (вимірюється в Н/м) і при яких обертах він розвивається у аналогічних моделей, але оснащених одним циліндром - багато стане ясніше.
- Двигун у версіях Odes має ступінь стиснення 10.3:1. Однак механізм газорозподілу передбачає наявність 4 клапанів на кожен із циліндрів. Таке технічне рішення дозволяє збільшити потенціал потужності, але без збільшення навантаження на деталі ЦПГ (так було б якби ступінь стиснення становила 11 одиниць і більше). Зворотний бік такої медалі - це збільшення моторесурсу агрегату (звичайно ми говоримо про двигун саме для цього транспортного засобу з урахуванням співвідношення кожного кілограма маси на одиницю потужності та навантажень на агрегат в умовах бездоріжжя).
Характеристики квадроцикла:
- Об'єм двигуна, куб. див: 800
- Потужність, к.с.: 49
- Досягається при про. за хв.: 6700
- Крутний момент, Нм/про. за хв.: 73 при 5000
- Система охолодження: Рідина
- Число тактів: 4
- Стартер: Електричний стартер
- Коробка передач: Автоматична, клинопасовий варіатор
- Привід: Кардан
- Режими: L/H/нейтральний/задній хід/паркінг
- Передні гальма: Дискові з гідравлічним приводом – передній елемент двоконтурної комбінованої системи
- Задні гальма: Дискові з гідравлічним приводом - задній елемент двоконтурної комбінованої системи
- Гальмо стоянки: Окремий механічний привід гальма стоянки задіює задні гальмівні механізми
- Шланги гальмові: Армовані
- Довжина, мм: 2450
- Ширина, мм: 1246
- Висота без дзеркал, мм: 1440
- Об'єм паливного бака, л: 22
- Розмір передніх коліс: 26х9-14
- Розмір задніх коліс: 26х11-14
- Споряджена вага, кг: 407
- Кліренс, мм: 288
- Вантажопідйомність, кг: 280
- Рама: Сталева
- Передня підвіска: На подвійних поперечних важелях із пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою. Діапазон ходу стискування 130 мм
- Задня підвіска: На подвійних поперечних важелях із пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою та стабілізатором поперечної стійкості. Діапазон ходу стиснення 140 мм
- Середня витрата палива, л/100км: 10
- Комплектація: Дзеркала заднього виду, захист рук, панель приладів з LCD екраном, лебідка, легкосплавні диски, фаркоп
- Електротехніка: Передні лінзи з галогеновими лампами H4 формат 35W (ближній/далекий), передній та задній габаритні вогні, стоп сигнал, повороти, звуковий сигнал, спідометр
- Акумуляторна батарея: Акумуляторна батарея DYNAVOLT MG20HL-BS-C. Напруга 12 Вольт. Тип свічки запалювання DCPR8E/NGK
- Доступні кольори: Білий, чорний, графітовий
- Пластиковий обвіс: Високоміцний пластик ABS, передній відбійник, бічна грязезещита, розширювачі арок
- Металевий обвіс: Трубчастий, інтегрований у раму з можливістю встановлення додаткових кофрів