Графік роботи:
Пн-Пт: 08:00–18:00
Сб: 08:00–16:00
Нд: 09:00–16:00
0
Мій кошик
Каталог
порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
UAH
  • USD
  • EUR
Опис

   Дві бічні щітки для ручних підмітальних машин S4 зі змішаною щетиною для вологого сміття

Бічні щітки зі змішаною щетиною, що складається зі стандартної щетини та щетини, яка втричі твердіша, ідеально підходять для розпушування та прибирання вологого сміття. Ми рекомендуємо вам використовувати ці щітки, наприклад, для підмітання листя, що намокли від дощу та прилипли до землі. Бічні щітки підходять для підмітальних машин S 4 – S 4 Twin. Спеціальна конфігурація щітки, що складається з міксу стандартних та твердіших видів щетин. Покращена сила впливу для розпушування та змітання вологого сміття. Навіть дрібне сміття надійно вимітається. Професійний підхід до підмітання. Відмовтеся від мітли та совка: за допомогою підмітальної машини Керхер можна очищати тротуари та дороги, в'їзди та двори вп'ятеро швидше. При цьому сміття одразу збирається у бункер машини. Швидко, легко, зручно і виключно чисто!


   Технічні характеристики:

  • Виробник: Karcher
  • Кількість (шт.): 2
  • Вага (кг): 0,24
  • Вага вкл. упаковку (кг): 0,495
  • Габарити (Д x Ш x В) (мм): 250 x 250 x 50
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Дві бічні щітки для ручних підмітальних машин S4 зі змішаною щетиною для вологого сміття

В наявності
Артикул: 2.644-032.0
1 010 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
В кредит
Купити в 1 клік
Основні характеристики
Артикул 057065

Доставка по Україні

  • на відділення Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
  • адресна доставка кур'єром Нової пошти, Meest Express, Delivery, Автолюкс;
  • *Повертаємо 50% вартості доставки по Україні на "Мототехніку";
  • ЗДІЙСНЮЄМО ВІДПРАВКУ ТОВАРУ ЛИШЕ ПРИ НАЯВНОСТІ АВАНСУ!

Доставка попутним вантажем

Здійснюємо відправку товару лише при повній оплаті!

Детальніше про доставку

 Способи оплати:

  • онлайн оплата через WayForPay
  • накладений платіж;
  • за передоплатою на розрахунковий рахунок;
  • на карту ПриватБанку.

 

* Комісію за грошовий переказ оплачує покупець.

   Детальніше про оплату

Повернення або обмін товару проводиться за попереднім погодженням з менеджером в телефонному режимі. Номер телефону для зв'язку: (044) 334-31-56.

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ми надаємо нашим покупцям право поміняти або повернути придбаний у нас продукт протягом 14 днів після покупки. Повернення в даному випадку можливе лише в разі якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (збережені всі ярлики і заводське маркування).

Повернення товару, який не підійшов клієнту з якихось критеріїв, які не суперечать ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо товар придбаний за передоплатою, то магазин повертає передоплату клієнту протягом 7 днів, утримуючи витрати за пересилку з суми передоплати.

У разі відправлення товару / техніки через Нову пошту, Інтайм або інші служби доставки перевіряйте комплектність і відсутність дефектів в момент отримання товару. Зверніть увагу на те, що ми не несемо відповідальності за процес пересилання товару перевізниками, тому просимо Вас оглядати товар при отриманні і в разі пошкодження висувати претензії вантажоперевізнику безпосередньо на складі вантажоперевізника. Після отримання замовлення від вантажоперевізників Нова пошта та ін. вантажоперевізників претензії не приймаються і не компенсуються.

 

Детальніше про повернення

Вам надається можливість звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару (техніки) або в наш сервісний центр, за адресою: Закарпатська обл, м.Мукачево, вул.Томаша Масарика, 54, торговий центр "Агролюкс"

При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:

  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.

 

Детальніше про гарантію

Гарантія не включає в себе витрати на транспортування і покриття ризиків, пов'язаних з перевезенням Вашого товару / техніки в Сервісний центр або від нього.
Вгору