Графік роботи:
Пн-Пт: 08:00–18:00
Сб: 08:00–16:00
Нд: 09:00–16:00
0
Мій кошик
Каталог
порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
UAH
  • USD
  • EUR

Тест-драйв Bajaj Pulsar 150 DTSi

На тест-драйві у AUTO.RIA найдоступніший мотоцикл з лінійки Пульсарів Bajaj Pulsar 150 - зі 150-кубовим одноциліндровим 15-сильним двигуном з двома свічками на циліндр і повітряним охолодженням.

Менеджери компанії Баджадж-Україна, що видавали мотоцикл на тест-драйв, хитро поблискували очима. Було видно, що в техніці вони впевнені. Але звідки вона, ця впевненість, якщо модель перший сезон як катається на наших дорогах і ні про надійність, ні про будь-яких експлуатаційних клопотах поки говорити рано. Виявляється, продавці лукавили.Першим ринком, де Bajaj Pulsar 150 DTS-i зайшов в широкі маси, природно, була рідна Індія і сталося це вже близько 7 років тому. Він не був найдешевшою моделлю, але серед індійської вторинки не знайдеш моделі популярнішим.

Я зайшов на індійський OLX і переконався в цьому, причому не без частки подиву. Інтернет переповнений оголошеннями мотоциклів з пробігами, часто перевищують 100 000 км, уявляєте? Але ж навіть покупці японських б / у бойків крутять носом, коли одометр висвічує навіть половину такої цифри. І ці неймовірні пробіги намотані курними дорогами і я дуже сумніваюся, що там техніка отримувала своєчасне сервісне обслуговування. Не дарма Індію називають "Країною чудес".

До речі, Bajaj Pulsar 150 DTS-i - ще й найстаріший з Пульсарів, хоч і доїхав до України зовсім недавно. А на тест-драйві у нас був останній його оновлення і незабаром Баджадж виведе на ринок нову модель. Зате в мережі повно відео про те, як індуси перетинають на Пульсар річки, тягнуть на буксирі завантажені причепи і перевозять сім'ї цілком - безжальні. З іншого боку, надійність мотоцикла приголомшлива.

Проте, тестувати Bajaj Pulsar 150 DTS-i мені довелося одним з перших. Хлопці в мотосалоні толком навіть самі не встигли покататися на ньому. Ну що ж, нульовий пробіг, ще не обдерта плівка на приладовій панелі і побоювання з розряду "прикручено чи колесо" не зупинили мене. Якщо бути до кінця відвертим, то в зв'язку з постійними вересневими пробками вже дуже хотілося їздити на роботу на чимось компактному і не звертати увагу на виставлений київським трафіку високий бал від "Яндекса". І тільки виїхавши з салону я занурився в пробку на проспекті Бажана.  

Через кілька хвилин, однак, пошкодував, що ні провів елементарну перевірку мотоцикла на майданчику перед салоном.Розігнавшись до 40 км / год, довелося різко гальмувати: любитель перебудовуватися в з'явилося простір навіть не зволив включити поворотник. А гальма-то нові, колодки до дисків не притерті і мало того, що схоплювати починають в самому кінці, так ще і ефективність їх недостатня. Нічого, обійшлося, потім цілий тиждень я акуратно промацував грань початку схоплювання і притер-таки за триста кілометрів одне до іншого.

Зате не зайвий раз переконався, наскільки важливі на мотоциклі гальма. Особливо з урахуванням невеликої ширини передньої шини. Заднім гальмом користуватися виявилося теж не дуже зручно - на глянцевому поверхні педалі прослизає будь-яке взуття, навіть в суху погоду.

Але досить нарікати хоч і на серйозні, що вимагають звички, але поправимо нюанси. Передні гальма притруться і прокачати, а на педаль заднього гальма можна наклеїти спеціальну накладку. Похвалити настирливих індійських інженерів хочеться за підвіску. До неї немає не те що зауважень, в своєму класі я і зовсім знайшов її кращою. Причому на будь-якому покритті. Рівна дорога і маневрування на великій швидкості між машинами не тягнуть за собою розкачки, те ж саме відбувається, точніше не спостерігається, і в поворотах. А по бруківці і путівцями можна валити НЕ скидаючи швидкість. Говорячи про їзді в повний газ та по дорогах з приставкою "не дуже" варто відзначити якість збірки - ні деренчання, ні открученную болтів. І ніякого рискання по дорозі - відмінна підвіска!

До того ж - іноді краще їхати саме по поганій дорозі і не об'їжджати ямки. У перший же день тесту я піднімався по загачені проспекту Теліги та вирішив не ловити переднім колесом численні напливи асфальту. Для цього довелося на кілька секунд виїхати на смугу громадського транспорту і тут же повернутися назад. Пильна навіть в пробках поліція тут же почала наздоганяти порушника. Я від них нікуди не тікав та й подумати не міг, що за мною мчить погоня і відразу аж три патрулі!

На світлофорі вони грубо заламали мені руки і висмикнули ключі із замка запалювання. Треба ж які широко розкривши очі! Однак прилаштувати за маршруткою S-клас не помітили в упор. Аргументи про те, що дорога в поганому стані, тому виїзд був вимушеним, і що мотоциклу достатньо місця навіть в пробці між рядами, тому необхідність порушення просто відсутня, ніхто навіть слухати не хотів. У підсумку - 510 гривень штрафу і задоволені своєю роботою особи патруля. Ну що ж, це їх робота, а мені зайвий привід не порушувати ПДР.

Але навіть при великому бажанні, втекти від не швидкісного Приуса не вдалося б. Адже максимальні 110 км / ч набираються хоч і легко та швидко, але сильно обмежують можливості мотора. Сюди б ще шосту передачу в КПП, поїхав би і 120 і 130 км / год, моторчик-то нічого, тяговіт. Причому, дійшовши до максимальної п'ятої передачі можна не метушитися і не перемикатися вниз - витягне з самих низів. У Баджадже кажуть, що дякувати варто дві свічки, які відмінно справляються з паливною сумішшю, забезпечуючи більш повне її згоряння. У старших Пульсар, де об'єм двигуна 200 і більше "кубиків" встановлюють вже три свічки на циліндр для ще більшої ефективності.

Мабуть, 5-ступінчаста КПП, яка, між іншим, навіть на необкатаному байці не підвела жодного разу ні з перемиканням ні з перебуванням заповітної "нейтрали", єдине місце, на якому варто було б витратитися трохи більше. Тим більше у компанії є 6 "ступки". Але вартість Pulsar 150 DTS-i і так ледве вище конкурентів. Від двигуна мотоцикла зазвичай очікуєш запеклого підхоплення, зриву в букс заднього колеса і розполохувати пішоходів крещендо вихлопної системи.Але якщо ми розібралися, що 150 кубиків хоч і не вибухові, але чесно оре при розгоні, то вихлопною системою можна лякати хіба що горобців у дворі.

На такого класу техніці не варто чекати сюрпризів, адже будь-яка деталь робить мотоцикл трохи дорожче, через це конкуренція стає ще складніше. Зате Пульсар порадував ефективним світловим потоком у вечірній час, в основному через велику площі рефлектора і електронним спідометром, як у старших моделей. І взагалі, органи управління за якістю виконання і зовнішньому вигляду дуже нагадали такі на бюджетних моделях KTM і Kawasaki. Видно співпраця дала свої плоди.

Хлопці видали мені додатковий шолом, щоб я неодмінно покатав пасажира. Тут нічого особливого сказати не можна - посадка зручна, а підніжки розташовані в потрібному місці. До посадці водія теж нічого не додаси - чистий "стріт".Сидіння правда через свою довжини постійно змушувало вибирати положення на ньому, а після різкого гальмування пересідати трохи далі назад. Тут ще одна цікава річ. Не дивлячись на свій цілком сучасний зовнішній вигляд, у байка розташована дивна підставка на лівій частині рами. Я довго чухав ріпу - навіщо? Адже при розміщенні бічних кофрів краще це робити попарно для правильної розваговки. Потім нарешті дійшло - в Індії часто задній пасажир тягне на собі силу-силенну речей і робити це зручніше ... сидячи на мотоциклі боком. Ось для цього таку підставку і придумали.Головне щоб наш народ до цього не додумався - небезпечно.

Мені подобається, що в байці я при всьому бажанні не знайшов ні слідів економії, ні місць, про які варто промовчати менеджеру з продажу. Навпаки, добротно зібраний, багато в чому технічно повторює старші Пульсари мотоцикл день за днем ​​переконав мене з точки зору покупця - можна брати. А з журналістської точки зору - мотоцикл, з яким не хочеться розлучатися за підсумками тесту. Радість доставив і той факт, що підсумкова цифра витрати палива не перевищила 1,5 л / 100 км - неймовірно, але факт.  

Ось мова і зайшла про те, з якою сумою доведеться попрощатися при покупці Bajaj Pulsar 150 DTS-i. А це майже півтори тисячі у.о. І виходить, що всі китайські конкуренти коштують хоч трохи, але дешевше. Але якщо на другу шальку терезів поставити вже майже легендарну неубиваемость мотоцикла, відмінна якість збірки і поділений як мінімум удвічі цінник, в порівнянні з тими ж КТМ, Хондою і ямах, то вже в який раз в цьому році ми переконалися, що маститих виробників байків підібгали міцно. По крайней мере, в класі малокубатурних техніки. Я не маю права схиляти читачів до того чи іншого варіанту. Можу тільки сказати, що бюджетних японців і європейців особисто я не брав би до уваги через занадто високу вартість, але по їздовим і експлуатаційними характеристиками орієнтувався б саме на них. А з цим у Пульсара повний порядок.

 

Купити новий Bajaj Pulsar 150 в Мotolux

 


Джерело статті: https://auto.ria.com/news/test-drive/229577/v-khvost-iv-grivu-test-drajv-bajaj-pulsar-150-dts-i.html

 

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Новий коментар
Увійти за допомогою
Надіслати
Вгору