Кількість
|
Вартість
|
||
|
Мотоблок ДТЗ 470БН
ДТЗ 470БН завдяки клиноремінному приводу має безліч відчутних переваг перед мотоблоками з аналогічною потужністю, але прямим шестерним приводом. Насамперед, ремінний привід одночасно є силовою передачею, зчепленням та елементом безпеки. Якщо в процесі роботи ґрунтофрезу раптом заклинить каменем або ціпком, ремінний привід амортизує удар і запобігає пошкодженню двигуна та редуктора. Крім того, мотоблок з ремінним приводом значно легше за вагою і дешевшим за ціною, а також простіше в управлінні та обслуговуванні. Бензиновий двигун при однаковій потужності коштує дешевше за дизельне, має меншу вагу, що важливо для зручності керування мотоблоком, легко запускається при низьких температурах повітря, створює менше шуму, крім того, простіше і дешевше в обслуговуванні та експлуатації, менш чутливий до якості палива. Цей мотоблок має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад косилки, яку можна легко встановити на кронштейн і привести в дію від вільного струмка на шківі. Регулювання керма по висоті та куту повороту швидке та зручне. Ширина захоплення розбірної фрези може набувати значень 570 і 810 мм. На всі мотоблоки ДТП надається гарантія 2 роки.
Характеристика:
- Модель двигуна: 170F
- Тип палива: Бензин
- Потужність двигуна, л. с.: 7,0
- Робочий об'єм двигуна, см³: 208
- Номінальні обороти, об/хв: 3000
- Номінальна витрата палива, г/кВт∙година: ≤374
- Місткість паливного бака, л.: 6,0
- Система запуску двигуна: Ручний стартер
- Повітряний фільтр: З виносним повітрозабірником на кермі
- Тип, ємність АКБ А∙год: -
- Об'єм картера двигуна, л: 0,5
- Тип масла в картері двигуна: ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
- Датчик рівня оливи: +
- Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
- Об'єм системи охолодження, л: -
- Тип охолоджуючої рідини:
- Тип приводу трансмісії: Ремінної, 2 ремені
- Тип зчеплення: Натяжкою ременя
- Тип приводних ременів: 17X864
- Струмок для підключення активної навішування: У передній частині
- Тип коробки: Шестеренчаста
- Кількість передач вперед/назад: 3/ 1
- Спосіб вмикання заднього ходу: Вибір задньої передачі в основний КПП
- Привід фрези: Ланцюговий привід
- Вал відбору потужності: -
- Об'єм масла в картері трансмісії, л: 2,0
- Тип масла в картері трансмісії: ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL-5
- Транспортні колеса: 4.00-8
- Колія коліс, мм: 510
- Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/година: 3,8; 6,8; 10,2/5,8
- Тип та регулювання керма: Швидке регулювання за висотою та напрямком
- Тип причіпного пристрою: Мотоблочного типу
- Спосіб встановлення ґрунтофрези: Замість транспортних коліс
- Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв: 36; 60; 89
- Кількість секцій ґрунтофрези, шт.: 6=(1+2)+(2+1)
- Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези: 5,5 мм × 235 мм / 24 шт.
- Ширина захоплення ґрунтофрези, мм: 570, 810
- Діаметр ротора грунтофрези, мм: 350
- Глибина культивації, мм: До 200
- Електроустаткування: -
- Вимірювальні прилади: -
- Інше обладнання: -
- ЗІП у комплекті
- Габаритні розміри у зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм: 1600×550×700 / 1600×810×800
- Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг: 73 / 76